در حال بارگذاری ...

امیدوارم امسال بهتر از سال گذشته در تئاتر فعالیت کنیم

به نظر من برگزاری روز جهانی تئاتر با همکاری ارگان‌های مختلف اتفاق خرسند کننده‌ای است و نشان دهنده این است که برای هنر تئاتر ارزش و اهمیت قائل شده‌اند. امیدوارم که ما اهل تئاتر شایستگی این اهمیت را داشته باشیم. آرزو دارم با برگزاری این روز که سمبل تئاتر است، طی امسال بتوانیم آسوده‌تر و بهتر از سال گذشته فعالیت هنری داشته باشیم.

تاکنون بزرگترین معضل تئاتر کشور، کمبود بودجه و مسائل مالی بوده، بنابراین افزایش بودجه در جهت ارتقاء سطح کیفی آثار نمایشی می‌تواند موثر باشد.
هادی مرزبان در آستانه برگزاری روز جهانی تئاتر با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«به طور کلی باید هنرمندان تئاتر به لحاظ اقتصادی تامین باشند و دغدغه و نگرانی گذران روزمره و معشیت نداشته باشند تا بتوانند به طور مطلوب به فعالیت خود ادامه دهند. اما به اعتقاد من باید بودجه‌ای که در نظر گرفته می‌شود به طور مساوی و بر حسب توانمندی، پیشینه و نحوه فعالیت هنرمندان تقسیم شود.»
مرزبان در خصوص روز جهانی تئاتر اظهار کرد:«به نظر من برگزاری روز جهانی تئاتر با همکاری ارگان‌های مختلف اتفاق خرسند کننده‌ای است و نشان دهنده این است که برای هنر تئاتر ارزش و اهمیت قائل شده‌اند. امیدوارم که ما اهل تئاتر شایستگی این اهمیت را داشته باشیم. آرزو دارم با برگزاری این روز که سمبل تئاتر است، طی امسال بتوانیم آسوده‌تر و بهتر از سال گذشته فعالیت هنری داشته باشیم.»
گفتنی است مرزبان از اوایل اردیبهشت ماه تمرینات تازه‌ترین کار خود با عنوان”زیر گذر سقاخانه” نوشته اکبر رادی را آغاز می‌کند.