در حال بارگذاری ...
پیام معاون رئیس جمهور به جشنواره تئاتر ایثار:

هنرمندان عرصه ایثار، آیه‌ای از آیه‌های ایثار و تلاش هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پیامی به این رویداد هنری، هنرمندان عرصه ایثار را آیه‌ای از آیه‌های ایثار و تلاش توصیف کرد که هنرشان به تصویر کشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت است.

به گزارش سایت ایران تئاتر، معاون رئیس جمهور در پیامی به پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار، تلاش هنرمندان عرصه تئاتر کشور در خلق آثار فاخر جهت به تصویر کشیدن مضامین پربهای ایثار و شهادت و حقایق صحنه‌های مقدس در خور تقدیر و ستایش دانست.

در متن این پیام آمده است:

ایثار بیانگر رشد و معرفت انسانی است ایثار از خود گذشتن است برای یافتن مفهومی برتر و والاتر، به یقین هر اقدامی جهت حفظ، اشاعه و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت، هنری بس ارزنده و شایسته است.

هنر در تمامی عرصه ها اثرگذار و ماندگار است و اینک از هنرمندان وادی عشق و ایثار سخن به میان می آید، هنرمندان عرصه ایثار هر کدام آیه ای از آیه های ایثار و تلاش هستند و هنرشان به تصویر کشیدن واژه های ارزشمند ایثار و شهادت و نشان دادن دلاورمردی ها و جان فشانی های انسان هایی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) و رادمردانی از کاروان علمدار کربلا است.

تلاش گرانمایه هنرمندان عرصه تئاتر کشور در خلق آثار فاخر جهت به تصویر کشیدن مضامین پربهای ایثار و شهادت و حقایق صحنه های مقدس در خور تقدیر و ستایش است. از اینرو این جشنواره زمینه های درخشانی را جهت تقویت و ترویج مفاهیم این حوزه فراهم خواهد ساخت و سعی بر آن است که از تمامی عزیزانی که در این عرصه تلاش می نمایند پشتیبانی نمایم و برای همه هنرمندان و دست اندرکاران از درگاه ایزد منان بهروزی، سعادت و توفیق روزافزون خواستارم.

پنجمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار از 15 تا 20 مهر سال جاری به دبیری حسین‌علی بیات از سوی معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید در تهران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران