در حال بارگذاری ...

مراسم بزرگداشت روز جهانی تئاتر در اردبیل با حضور علیرضا خمسه برگزار شد

در این نشست که شنبه ۱۶ اردیبهشت در محل تالار زنده یاد داود جلایی ساختمان شورای شهر برگزار شد ابتدا پیام ویکتور هوگو راسکن باندا به مناسبت روز جهانی تئاتر قرائت شد. سپس پیام اداره کل هنرهای نمایشی به همین مناسبت توسط مجری برنامه خوانده شد و در ادامه علیرضا خمسه بازیگر برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون به ایراد سخنرانی پرداخت.

به همت انجمن نمایش اردبیل و واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی تئاتر اولین نشست تخصصی و پژوهشی در سال 85 با حضور علیرضا خمسه برگزار شد.
در این نشست که شنبه 16 اردیبهشت در محل تالار زنده یاد داود جلایی ساختمان شورای شهر برگزار شد ابتدا پیام ویکتور هوگو راسکن باندا به مناسبت روز جهانی تئاتر قرائت شد. سپس پیام اداره کل هنرهای نمایشی به همین مناسبت توسط مجری برنامه خوانده شد و در ادامه علیرضا خمسه بازیگر برجسته تئاتر، سینما و تلویزیون به ایراد سخنرانی پرداخت.
خمسه ضمن اشاره به فلسفه و تاریخچه نامگذاری روز جهانی تئاتر در ارتباط با اهمیت آموزش در تئاتر و همچنین بازیگری و به ویژه پانتومیم مطالبی را بیان کرد.
در این مراسم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر حوزه هنری استان اردبیل و جمع کثیری از هنرمندان تئاتر و سینما حضور داشتند.