در حال بارگذاری ...

اعظم بروجردی: ”تندباد خیال” در تالار مولوی روی صحنه می‌رود

طی صحبتی که با طراح صحنه نمایش داشتیم قرار بر این شد که امکان جا به جایی اجزاء کناری صحنه به وجود آید اما دکور کف صحنه قابل جابه‌جایی نبود و این مهمترین مسئله‌ای بود که با آن مواجه شدیم. به همین دلیل تالار مولوی را برای اجرای نمایش”تندباد خیال” انتخاب کردم که با همکاری‌های مهدی مکاری مدیر تالار مولوی از ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ به مدت یک ماه در این تالار اجرا خواهیم داشت.

اجرای نمایش”تندباد خیال” به کارگردانی اعظم بروجردی به تالار مولوی منتقل شد.
اعظم بروجردی نویسنده و کارگردان نمایش”تندباد خیال” با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«مسئولان فرهنگسرای هنر نهایت همکاری را با ما داشتند اما از آن جا که فرهنگسراها، سالن‌های چند منظوره بوده و سالن استاندارد تئاتر ندارند و قرار بود برنامه‌های دیگری نیز در کنار نمایش ما اجرا شود، به همین دلیل ما باید از دکور نمایش پرتابل استفاده می‌کردیم.»
وی در ادامه افزود:«طی صحبتی که با طراح صحنه نمایش داشتیم قرار بر این شد که امکان جا به جایی اجزاء کناری صحنه به وجود آید اما دکور کف صحنه قابل جابه‌جایی نبود و این مهمترین مسئله‌ای بود که با آن مواجه شدیم. به همین دلیل تالار مولوی را برای اجرای نمایش”تندباد خیال” انتخاب کردم که با همکاری‌های مهدی مکاری مدیر تالار مولوی از 19 اردیبهشت ماه ساعت 19 به مدت یک ماه در این تالار اجرا خواهیم داشت.»
کارگردان نمایش”تندباد خیال” تصریح کرد:«تمامی نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی با هماهنگی قبلی جهت خرید بیلبورد از 20 درصد تخفیف و تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از 50 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد. همچنین در آخرین روز اجرای این نمایش ضمن مراسم اختتامیه این نمایش به بهترین نقد نوشته شده بر این اثر جایزه‌ای اهداء خواهد شد.»
گفتنی است نمایش”تندباد خیال” داستان زن جوانی است که به دنبال همسرش به جنوب آمده و با پیرزنی که همه چیز خود را از دست داده و زن جوانی به نام زینب آشنا می‌شود.
در این نمایش بازیگرانی چون تبسم هاشمی‌حائری، شبنم مقدمی، ساقی عقیلی و رضا امامی ایفای نقش دارند و علی برجی و ندا هنگامی دستیار کارگردان و رضا مهدی‌زاده طراح صحنه و لباس نمایش هستند.