در حال بارگذاری ...

سالن کامبیز صمیمی‌مفخم در دانشگاه تهران افتتاح می‌شود

من معتقدم که باید فضای مناسب اجرا برای دانشجویان نمایش فراهم شود. با ایجاد سالن صمیمی‌مفخم با استفاده از فضاهای موجود گروه هنرهای نمایشی پس از سالن استاد سمندریان یک سالن دیگر به جمع سالن‌های اجرای نمایش دانشجویان افزوده شده است. از این پس اجراهای نمایش‌های عروسکی و اجراهای دیگر در سالن صمیمی‌مفخم نیز برگزار می‌شوند.

سالن کامبیز صمیمی‌مفخم گروه آموزشی هنرهای دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران طی مراسمی یکشنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 17 تا 19 افتتاح می‌شود.
دکتر مجید سرسنگی مدیر گروه آموزشی هنرهای نمایشی با اعلام این خبر به سایت ایران تئاتر گفت:«من معتقدم که باید فضای مناسب اجرا برای دانشجویان نمایش فراهم شود. با ایجاد سالن صمیمی‌مفخم با استفاده از فضاهای موجود گروه هنرهای نمایشی پس از سالن استاد سمندریان یک سالن دیگر به جمع سالن‌های اجرای نمایش دانشجویان افزوده شده است. از این پس اجراهای نمایش‌های عروسکی و اجراهای دیگر در سالن صمیمی‌مفخم نیز برگزار می‌شوند.»
وی ادامه داد:«استاد صمیمی‌مفخم در 24 اردیبهشت 1331 متولد شد و در سال 1376 چشم از جهان فرو بست. ما به مناسبت سالروز تولد این استاد گرانقدر خانواده آن عزیز و مسئولان دانشکده پردیس هنرهای زیبا و دانشگاه تهران و جمعی از اساتید و مسئولان تئاتر کشور این سالن را افتتاح خواهیم کرد.»