در حال بارگذاری ...

”طولانی‌ترین پانتومیم جهان” در مسیر تهران به اصفهان اجرا می‌شود

برنامه آغازین روز اجرای این نمایش با حضور مهندس اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و مهندس عسگرپور رئیس سازمان میراث فرهنگی تهران ۲۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

”طولانی‌ترین نمایش پانتومیم جهان” در ایران و در مسیر تهران ـ اصفهان به مدت 14 روز اجرا می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر، طولانی‌ترین نمایش پانتومیم به کارگردانی بهرام ریحانی به مناسبت روز جهانی میراث فرهنگی و با شعار”میراث فرهنگی یادگار جاوید” از 28 اردیبهشت ماه تا 11 خرداد ماه به مدت 14 روز در مسیر تهران ـ اصفهان اجرا می‌شود.
این نمایش به صورت طناب کشی فرضی از محل ساختمان مرکزی سازمان میراث فرهنگی آغاز شده و به مدت 14 روز پیاپی از طلوع آفتاب تا غروب خورشید ادامه خواهد داشت.
برنامه آغازین روز اجرای این نمایش با حضور مهندس اسفندیار رحیم مشایی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و مهندس عسگرپور رئیس سازمان میراث فرهنگی تهران 28 اردیبهشت ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.
در روز پایانی اجرای نمایش نیز سیمرغ نمادین رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور توسط این گروه به مقامات بلند پایه اداری اصفهان از جمله استاندار اصفهان اهدا خواهد شد.
بهرام ریحانی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، هدف از اجرای این نمایش را جلب توجه افکار عمومی جهانیان به حفظ و مرمت آثار تاریخی کشورها دانست و افزود:«با این طناب کشی فرضی تهران را به عنوان پایتخت ایران به شهر اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام متصل می‌کنیم.»
گفتنی است 15 تن شامل بازیگران، طراح و گریمور نمایش، ریحانی را در اجرای این اثر همراهی می‌کنند. همچنین در آخرین روز اجرای این نمایش به سه گزارش خبری برتر که از این نمایش تهیه شده باشد جوایزی اهدا خواهد شد.