در حال بارگذاری ...

قراردادهای تیپ خانه تئاتر به مدیرکل هنرهای نمایشی تحویل داده شد

قراردادهای خانه تئاتر در کمیته‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنان چه توان پرداخت آن با بودجه اداره کل هنرهای نمایشی همخوانی داشته باشد، این قراردادها اجرایی خواهد شد.

جلسه مشترک هیئت مدیره خانه تئاتر با حسین پارسایی مدیرکل هنرهای نمایشی روز گذشته برگزار شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه تئاتر، این جلسه به منظور بحث و بررسی پیرامون قراردادهای تیپ انجمن‌های خانه تئاتر و تسلیم این قراردادها به مدیرکل هنرهای نمایشی تشکیل شد.
در جلسه دیروز قرارداد تیپ نه انجمن خانه تئاتر که توسط هیئت مدیره هر یک از انجمن‌ها براساس رتبه‌بندی هنرمندان تنظیم شده بود، ارائه شد و حسین پارسایی قول داد تا هفته آینده در مورد این قراردادها تصمیم‌گیری صورت گیرد.
وی با اشاره به این که سقف دستمزدها باید با طراز مالی اداره هنرهای نمایشی همخوانی داشته باشد گفت:«قراردادهای خانه تئاتر در کمیته‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنان چه توان پرداخت آن با بودجه اداره کل هنرهای نمایشی همخوانی داشته باشد، این قراردادها اجرایی خواهد شد.»
همچنین در این جلسه هیئت مدیره خانه تئاتر از تشکیل آئین نامه شورای داوری خانه تئاتر خبر داد و از مدیرکل هنرهای نمایشی خواسته شد نماینده‌ای را برای حضور در این شورا معرفی کند که حسین پارسایی در پاسخ به این درخواست گفت:«با کمال میل در جلسات شورای داوری خانه تئاتر شرکت خواهد کرد.»