در حال بارگذاری ...

مجموعه تئاترشهر، یکشنبه 21 خردادماه اجرای نمایش نخواهدداشت

با عنایت به رکود سالن‌های تئاتر در روزهایی که مسابقات مهم ورزشی در حال برگزاری است، تصمیم گرفتیم روز یکشنبه ۲۱ خردادماه بدلیل صف‌آرایی تیم ملی کشورمان در مقابل تیم فوتبال مکزیک و به جهت همراهی با تیم ملی کشورمان و همسوشدن با این عزم ملی، اجرای عمومی خود را تعطیل کرده و به امید پیروزی فرزندان ایران بنشینیم.

سالن‌های مجموعه تئاترشهر روز یکشنبه 21 خردادماه اجرای نمایش نخواهدداشت.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، بنا به درخواست کتبی کارگردانانی که هم‌اکنون در مجموعه تئاترشهر اجرای صحنه‌ای دارند، این مجموعه روز یکشنبه 21 خردادماه اجرایی نخواهدداشت. در متن قالب درخواست‌های کارگردان‌های مذکور آمده است: با عنایت به رکود سالن‌های تئاتر در روزهایی که مسابقات مهم ورزشی در حال برگزاری است، تصمیم گرفتیم روز یکشنبه 21 خردادماه بدلیل صف‌آرایی تیم ملی کشورمان در مقابل تیم فوتبال مکزیک و به جهت همراهی با تیم ملی کشورمان و همسوشدن با این عزم ملی، اجرای عمومی خود را تعطیل کرده و به امید پیروزی فرزندان ایران بنشینیم.
گفتنی است علی‌رغم اجرانشدن نمایش‌ها در روز یادشده، پرسنل مجموعه تئاترشهر در ساعات اداری همچون گذشته پاسخگوی مراجعین خواهندبود و از روز دوشنبه نیز اجراهای این مجموعه ادامه خواهدیافت.