در حال بارگذاری ...

پویا امینی در نمایش”حریر سرخ صنوبر” بازی نمی‌کند

پیش از این قرار بود پویا امینی در نمایش حضور داشته باشد اما به دلیل سفرش به خارج از کشور برای بازی‌های جام جهانی، جواد عزتی جایگزین وی شد./ از نظر من در مرحله میزانسن باید به گونه‌ای عمل کرد که رابطه شخصیت نمایش با محیط او به شکل اصولی طراحی شود. بنابراین این مرحله بسیار دشوار است و باید با حساسیت کامل با آن برخورد کرد.

پویا امینی بازیگر تلویزیون و سینما به دلیل حضور در بازی‌های جام جهانی از ایفای نقش در نمایش”حریر سرخ صنوبر” انصراف داد.
شکرخدا گودرزی، کارگردان نمایش”حریر سرخ صنوبر” با اعلام این خبر در گفتگو با سایت ایران تئاتر گفت:«پیش از این قرار بود پویا امینی در نمایش حضور داشته باشد اما به دلیل سفرش به خارج از کشور برای بازی‌های جام جهانی، جواد عزتی جایگزین وی شد.»
کارگردان نمایش”حریر سرخ صنوبر” با اشاره به اینکه تمرینات این نمایش به مرحله میزانسن رسیده گفت:«از نظر من در مرحله میزانسن باید به گونه‌ای عمل کرد که رابطه شخصیت نمایش با محیط او به شکل اصولی طراحی شود. بنابراین این مرحله بسیار دشوار است و باید با حساسیت کامل با آن برخورد کرد.»
وی خاطر نشان کرد:«بازیگران این نمایش باید از رده‌های مختلف سنی انتخاب می‌شدند بنابراین هنرمندان حرفه‌ای چون فریبرز سمندرپور، پردیس افکاری و... را در کنار هنرمندان جوان می‌بینیم که به ایفای نقش می‌پردازند اما هیچ‌یک دیگری را تحت الشعاع خود قرار نمی‌دهد، چرا که حتی بازیگران نقش مردم شهر نیز در نمایش تاثیر گذارند و سیاهی لشگر محسوب نمی‌شوند.»