در حال بارگذاری ...

”ای قصه قصه قصه” از فردا در تالار هنر روی صحنه می‌رود

نمایش”ای قصه قصه قصه” با نویسندگی و کارگردانی مجتبی مهدی از فردا(دوشنبه ۲۲) خرداد ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود. این نمایش که کاری از گروه کانون هنری پاکان است، نگاهی متفاوت به قصه‌های حسن و خانم حنا، میهمان‌های ...

نمایش”ای قصه قصه قصه” با نویسندگی و کارگردانی مجتبی مهدی از فردا(دوشنبه 22) خرداد ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود. این نمایش که کاری از گروه کانون هنری پاکان است، نگاهی متفاوت به قصه‌های حسن و خانم حنا، میهمان‌های ناخوانده، خروس زری پیرهن پری، ماه پیشونی، بزبز قندی و کدو قلقله زن دارد.
مجتبی مهدی کارگردان این نمایش درباره داستان نمایش به خبرنگار سایت ایران تئاتر گفت:«با ورود به قصه‌های مختلف کوشیده‌ایم مخاطب خود را به دقت و تامل در قصه‌های قدیمی ایران تشویق کنیم.»
وی درباره شیوه اجرایی این نمایش افزود:«در این کار از تمام شیوه‌های نمایش عروسکی و انواع مختلف عروسک از نخی و دستکشی گرفته تا بونراکو و... بهره برده‌ایم. سه بازیگر داریم که با عروسک‌هایی که دارند وارد قصه‌های مختلف می‌شوند. گرگی داریم که می‌خواهد قهرمان قصه‌ها را شکار کند و این خود باعث درگیری‌های جالب دیگری می‌شود.»
لازم به ذکر است در نمایش”ای قصه قصه قصه” سارا حسنی، روشنک کریمی، فرهاد تلالو و احسان مهدی ایفای نقش می‌کنند. دستیار کارگردان این کار روشنک کریمی است و طراحی و ساخت عروسک را مازیار رنجبر و طرح و اجرای دکور را ولی‌الله شاکر انجام داده‌اند. آهنگسازی کار را نیز فراز تلالو بر عهده دارد.
گفتنی است”ای قصه قصه قصه” ساعت 19 هر روز به غیر از شنبه‌ها در تالار هنر اجرا می‌شود.