در حال بارگذاری ...

تئاتر پارس تا پایان هفته میزبان اجرای دو نمایش است

نمایش”شادی و نشاط” به کارگردانی رضا امیری و”شهر پر ماجرا” نوشته و کارگردانی عبدالله حسینی است که تا پایان هفته در تئاتر پارس اجرا می‌شوند./ نمایش”شهر پر ماجرا” نوشته و کار عبدالله حسینی در مورد معضلات شهر است و به زندگی فردی می‌پردازد که مجاور دادگستری عریضه نویسی می‌کند.

دو نمایش”شهر پر ماجرا” و”شادی و نشاط” تا پایان هفته در تئاتر پارس اجرا می‌شوند.
معصومه ملکی مدیر تئاتر پارس با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«نمایش”شادی و نشاط” به کارگردانی رضا امیری و”شهر پر ماجرا” نوشته و کارگردانی عبدالله حسینی است که تا پایان هفته در تئاتر پارس اجرا می‌شوند.»
نمایش”شهر پر ماجرا” نوشته و کار عبدالله حسینی در مورد معضلات شهر است و به زندگی فردی می‌پردازد که مجاور دادگستری عریضه نویسی می‌کند. در این نمایش بازیگرانی چون عبدالله حسینی، احسان حسینی، لیدا حسینی، فرزانه محسن‌پور، فریبا علی‌اکبری، فرشته علی‌اکبری، عباس پیرزاده، علی شریفی، گلی اکبری، فرزاد ذوالفقاری و رضا دلارام ایفای نقش دارند.
ملکی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد:«پس از دهه دوم ایام فاطمیه نمایش”ازدواج موفق” نوشته مهدی زمین‌پرداز در تئاتر پارس اجرا می‌شود که کارگردانی آن را نیز شخصاً به عهده دارم. داستان این نمایش در مورد موسسه‌ای با عنوان ازدواج موفق است که وسیله ازدواج دختران مسن را فراهم می‌کند.»
در این نمایش بازیگرانی چون محمود خداکرمی، مصطفی رامش، نیلوفر جنیدی، مهسا معروفی، آرزو رصامی و امید مصباحی ایفای نقش دارند.