در حال بارگذاری ...
پیام دهکردی:

دوست دارم نگاهم را به اشتراک بگذارم

پیام دهکردی که نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» را به اصفهان و شیراز می‌برد. می‌گوید مشتاق هستم نگاه خودم را با سایر هموطنانم به اشتراک بگذارم چراکه «هیچ کس نبود بیدارمان کند» به مسائل فرهنگی می پردازد و اگر در شهرستان‌های دیگر هم امکان اجرا وجود داشته باشد استقبال می‌کنم .

به گزارش سایت ایران تئاتر،‌ پیام دهکردی در خصوص اجرای نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» در دو شهر اصفهان و شیراز گفت: برای اجرای این نمایش در شهرستان‌ها، رایزنی‌های زیادی انجام دادم واین دو شهر مخصوصا اصفهان بسیار پیگیر و منسجم قدم پیش گذاشتند. بسیار دوست داشتم در این دو شهر بزرگ که بستر فرهنگی دارند نمایش را اجراکنم.

او درباره این نمایش که دغدغه فرهنگی دارد،‌ بیان کرد:‌ نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» به بحران‌های زندگی یک خانواده لرستانی که در سال 1332 زندگی می‌کنند، می‌پردازد. البته هدف ما بازسازی و بازآفرینی سال 32 نبود و تلاش کردیم حرف‌های امروز جامعه‌مان را بیان کنیم.

کارگردان نمایش «متولد 61»، با بیان اینکه ما باید حافظه تاریخی‌مان را قوی کنیم، گذشته را مرور کنیم و با درک درست اتفاقات گذشته،‌ آینده را بسازیم،‌ گفت: درکنار قصه نمایش، به آداب و رسوم، آوازها و نغمه‌های کهن و اصیل ایرانی که از یاد رفته‌اند هم اشاره می‌شود.

درپایان دهکردی از بازی ماهرخ لک به جای نیکی نصیریان در این نمایش خبر داد.

در این نمایش فریبا متخصص، الهام پاوه نژاد، رضا مولایی، پیام دهکردی، خاطره حاتمی، محمدرضا علی‌اکبری، عارفه لک، ماهرخ لک، نیلوفر دربندی و آماندا موسوی بازی می‌کنند.

نمایش «هیچ کس نبود بیدارمان کند» نوشته محمدامیر یاراحمدی و کارگردانی پیام دهکردی 13 تا 15 آبان در سالن استاد فرشچیان شهر اصفهان و 17 تا 19 آبان ماه در شهر شیراز به صحنه می رود.

این نمایش، خرداد و تیر در سالن تئاتر باران اجرا شده بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران