در حال بارگذاری ...

«گنجفه» بعد از جشنواره فجر اجرا می‌شود

نوشین تبریزی نمایش «گنجفه» را برای اجرای عمومی در سالن سایه آماده می‌کند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نوشین تبریزی، نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر، درباره اجرای عمومی نمایش «گنجفه» گفت: این نمایش، در دوره پیشین جشنواره تئاتر فجر در بخش تازه‌های جشنواره حضور داشت که پس از سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره تئاتر فجر، در سالن سایه تئاترشهر اجرای عمومی می‌شود.

تبریزی ضمن اشاره به این‌که نمایش «گنجفه» وجه تاریخی دارد، اضافه کرد: داستان نمایش، در سال‌های 1315 تا شهریور 1320 می‌گذرد و موقعیت سیاسی ـ اجتماعی ایران در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند.

او همچنین از درخواست اجرای نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد و گفت:‌ نمایشنامه «سوناتی برای مردان خوب» که قصه‌ای غیر ایرانی دارد را برای اجرا در سال 95 به تماشاخانه ایرانشهر ارائه داده‌ام و منتظر پاسخ این تماشاخانه هستم. این نمایش را خودم کارگردانی خواهم کرد.

در نمایش «گنجفه» افشین سلیمان‌پور، فریبا خادمی، یعقوب صباحی، محمدرضا مالکی، الهام شعبانی و پریسا محمدی بازی می‌کنند. برای دو نقش دیگر این نمایش، هنوز بازیگری انتخاب نشده است.




مطالب مرتبط

یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی
یادداشتی بر نمایش «بوستان حیات ژوراسیک»

ارائه محتوا با زبان طنز و گروتسک در قالب بداهه‌پردازی

حمید کاکاسلطانی*: نمایش «بوستان حیات ژوراسیک» نوشته‌ نوشین تبریزی و به کارگردانی پرستو گلستانی دی‌ و بهمن‌ 1402 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفته است. این نمایش با ترکیبی از ...

|

نظرات کاربران (1)