در حال بارگذاری ...

پخش دو نمایش رادیویی از رادیو نمایش

نمایش رادیویی «قصه‌ها نمی‌میرند» به کارگردانی مجید حمزه و همچنین نمایش «سوران سرد» به کارگردانی جواد پیشگر، سه‌شنبه 19 آبان‌ماه از رادیو نمایش پخش‌ می‌شوند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، الهه حسینی سریال رادیویی «قصه‌ها نمی‌میرند» را نوشته است. در خلاصه داستان آن آمده است:  با بستری شدن پیر زن در بیمارستان، قصه ملک‌جمشید نیمه‌کاره می‌‌ماند. ملک جمشید از فضای قصه سراغ سپهر می‌آید تا به کمک او قصه‌اش تمام شود و از سرگردانی نجات پیدا کند. سپهر که عادت دارد قبل از خواب از زبان مادربزرگش قصه بشنود با سکته او دچار اتفاقاتی می‌شود.

مینو جبارزاده، شمسی صادقی و علی زرینی در سریال رادیویی «قصه‌ها نمی‌میرند» بازی می‌کنند.

«قصه‌ها نمی‌میرند» به تهیه‌کنندگی عذرا وکیلی، صدابرداری رضا طاهری و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، از سه‌شنبه 19 آبان‌ماه ساعت 9:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در این روز همچنین نمایش «سوران سرد» به کارگردانی جواد پیشگر هم پخش می‌شود.

این نمایش نوشته جواد افخمی، داستان مردی است که در دوران دفاع مقدس سرباز پایگاه سوران بوده و بعد از 20 سال به سوران می‌رود تا خاطرات آن دوران را مرور کند.

میکاییل شهرستانی، بیوک میرزایی، مهدی طهماسبی، سعید سلطانی، مجتبی طباطبایی، مهدی نمینی‌مقدم، محسن بهرامی و احمد ایرانی‌خواه در نمایش «سوران سرد» بازی می‌کنند.

«سوران سرد» به تهیه‌کنندگی محمد مهاجر، صدابرداری علی حاجی‌نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی‌فر، سه‌شنبه 19 آبان‌ماه ساعت 10:45 از رادیو نمایش پخش می‌شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران