در حال بارگذاری ...
نگار عابدی:

مشعلی که هما روستا روشن کرد را زمین نمی‌گذاریم

همزمان با چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد هما روستا، نگار عابدی، به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان، در نمایشنامه‌خوانی «آناکارنینا»  نقش‌خوانی می‌کند تا مشعلی که هما روستا روشن کرد را نگه‌ دارد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نگار عابدی گفت: در زمان حیات هما روستا، تنها انگیزه ما برای شرکت در این نقش‌خوانی‌ها کمک به بیماران سرطانی بود، اما بعد از فوت این بانوی بزرگ تئاتر، دو انگیزه داریم یکی نگه‌داشتن مشعلی که هما روستا روشن کرد یعنی کمک کردن به بیمارانی که مثل ایشان از بیماری سرطان رنج می برند و دوم شاد کردن روح ایشان.

او بیان کرد: در گذشته نیز با هدف کمک به بیماران سرطانی، در کتابخانه ملی، برنامه نمایشنامه‌خوانی برگزار کردیم و توانستیم با فروش خوبی که داشتیم،کمک شایانی به این عزیزان بکنیم.

این بازیگر تئاتر با اشاره به شخصیت والا و قوی هما روستا گفت: ایشان بانوی با انگیزه، مدیر و استاد ما بود. که بنا بود این نمایشنامه را روی صحنه بیاورد، اما متاسفانه بیماری مانع شد.

عابدی افزود: این نمایش کلاژی از برخی از رمان‌های تولستوی است که توسط من و دیگر دوستان، روخوانی می‌شود.

جلسه نمایشنامه‌خوانی، هم‌زمان با چهلمین روز درگذشت هما روستا، با نقش‌خوانی محمدحسن معجونی، ترانه علیدوستی، صابر ابر، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، لیلی رشیدی، شبنم فرشادجو، هومن کیایی، نگار عابدی و محمد چرمشیر، شنبه ۲۳ آبان‌ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران