در حال بارگذاری ...

«شام آخر» تماشاخانه سرو را افتتاح می‌کند

تماشاخانه سرو با نمایش «شام آخر»، شامگاه پنجشنبه 28 آبانماه همزمان با آغاز اجراهای عمومی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، تماشاخانه سرو همزمان با برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و با اجرای نمایش «شام آخر» به کارگردانی احمد سلیمانی، پنجشنبه 28 آبانماه، ساعت 18:30 افتتاح میشود.

تماشاخانه سرو به همت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت احداث شده است، این سالن نمایشی پرتابل و چهار سویه با مساحت 13*13 مترمربع و ارتفاع 6 متر مربع است.

نمایش «شام آخر» نوشته محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی، که پیش از این در تئاتر شهر و در چند کشور اروپایی همچون آلمان، دانمارک، ژاپن و ارمنستان اجراهای موفقی داشته است، از پنجشنبه 28 آبان ماه تا 2 آذرماه در تماشاخانه سرو اجرا خواهد شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت با دبیری حسین پارسایی در قالب اجرای عمومی آثار منتخب تهران و سایر شهرهای ایران از ۳۱ شهریور تا هفتم آذر ۱۳۹۴ در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

در گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

«تروما» و ضرورتی به نام حاج قاسم سلیمانی 
در گفت‌وگو با کارگردان حاضر در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر مطرح شد

«تروما» و ضرورتی به نام حاج قاسم سلیمانی 

احمد سلیمانی، کارگردان «تروما» با بیان اینکه جای خالی بخش هویت ملی در بزرگ‌ترین رویداد تئاتری کشور حس می‌شد، گفت برای ما پرداختن به موضوعی با محوریت حاج قاسم سلیمانی یک ضرورت بود.

|

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی «تروما» آغاز شد

بلیت‌فروشی نمایش «تروما» به کارگردانی احمد سلیمانی که از چهارشنبه 12 دی روی صحنه خواهد رفت، آغاز شد.

|

نظرات کاربران