در حال بارگذاری ...

از مریم معترف تجلیل شد

موسسه هنرمندان پیشکسوت بعد از تماشای نمایش «تاریخ انقضا» به کارگردانی مریم معترف از این هنرمند تجلیل کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، موسسه هنرمندان پیش‌کسوت، سه‌شنبه 26 آبانماه، بعد از تماشای نمایش «تاریخ انقضا» به کارگردانی مریم معترف، طی مراسمی از این کارگردان و بازیگر تئاتر به‌خاطر سالها تلاش مستمر در این عرصه تجلیل به عمل آورد. در این مراسم عباس عظیمی مدیر موسسه هنرمندان پیش‎کسوت به همراه دو تن از هنرمندان عزیز کشورمان رضا صابری و اسماعیل خلج به نمایندگی از طرف هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت لوح یادبودی را به این هنرمند اهدا کردند.

عباس عظیمی در حاشیه این مراسم گفت: توفیقی نصیب شد که به بهانه حضور در اجرای نمایش «تاریخ انقضا» بتوانیم از مریم معترف هنرمند عزیز کشورمان و از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت به پاس سالها حضور و فعالیت مستمر در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما تجلیل کنیم و امیدواریم که باز هم شاهد آثار این هنرمند باشیم.

او نمایش «تاریخ  انقضا» را کاری ارزشی و بسیار جذاب در حوزه تئاتر دفاع مقدس دانست و در ادامه بیان کرد: این نمایش هم سوژه بسیار جالبی دارد و هم میتواند به عنوان یک نمایش ارزشی قلمداد شود. با توجه به موقعیت طنزی، که در اثر دیده میشود، نمایش فارغ از شعار‌زدگی‏های معمول توانسته است حقایق مربوط به هشت سال دفاع مقدس را به معرض دید مخاطبان بگذارد. تماشاگران با توجه به سبک و سیاق طنز و کمدی موجود در این نمایش به راحتی با اثر ارتباط برقرار کرده و تا پایان کار را دنبال می‏‎کند.

عظیمی در پایان گفت: همه دوستان بازیگردر این نمایش نیز به زیبایی از عهده ایفای نقش خود برآمده و لحظات بسیار جذابی را با بازی خود خلق کردند.

نمایش «تاریخ انقضا» به کارگردانی مریم معترف از 17 آبان تا 9 آذرماه، ساعت 19، در تالار مهر حوزه هنری به صحنه می‏‎رود.




مطالب مرتبط

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

فراخوان اجرا در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری منتشر شد

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری فراخوان اجرای نمایش در تماشاخانه‌های مهر و ماه خود را در راستای اهداف و سیاست‌های خود و به‌منظور انتخاب آثار نمایشی شایسته‌ برای اجرا در سال 1403 از گروه‌ها و کارگردانان فعال، اساتید دانشگاه، دانشجویان تئاتر و جوانان خلاق دعوت کرد.

|

در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید
در گفت‌وگو با کارگردان رادیوتئاتر «نا» مطرح شد

قصه‌های بزرگ علوی؛ فرصتی برای تجربه چالش‌های جدید

فرناز عقیلی، نویسنده و کارگردان رادیوتئاتر «نا» بر این باور است که قصه‌های بزرگ علوی فارغ از دوره نگارش متن به نمایشنامه‌نویس فرصت ساخت شخصیت‌های جدید با چالش‌های جدید می‌دهد.   

|

نظرات کاربران