در حال بارگذاری ...
با همکاری موسسه آوای مبین اندیشه

کارگاه‌ نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی برگزار می‌شود

ششمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی با همکاری موسسه فرهنگی هنری آوای مبین از چهارم تا ششم آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، در ششمین دوره‌ کارگاه‌های تخصصی نمایشنا‌مه‌نویسی این بنیاد، شش عنوان به ترتیب با عناوین محاکات اجتماعی در دیالوگ‌های نمایشنامه‌نویسی،  شگرد‌های آفرینش تعلیق در نمایشنامه، اقتباس ادبی در نمایشنامه‌نویسی، نمایشنا‌مه‌نویسی مدرن، معانی صریح و تضمنی در دیالوگ‌های نمایشی، خردمایه‌ و خطابه در ساختارهای روایی ودراماتیک از چهارم تا ششم آذرماه، نمایشنامه‌نویسی تدریس می‌شود.

در این کارگاه‌ها، عطا‌الله کوپال با دو عنوان شگرد‌های آفرینش تعلیق در نمایشنامه و خردمایه‌ و خطابه در ساختارهای روایی و دراماتیک، محمد چرم‌شیر اقتباس ادبی در نمایشنامهنویسی، بهزاد صدیقی نمایشنامهنویسی مدرن، بهروز محمودیبختیاری، معانی صریح و تضمنی در دیالوگ‌های نمایشی و فارس باقری، محاکات اجتماعی در دیالوگ‌های نمایشنامه‌نویسی را به هنرجویان آموزش می‌دهند.

ششمین دوره‌ کارگاه نمایشنامه‌نویسی بنیاد اکبر رادی از چهارشنبه تا جمعه چهارم تا ششم  آذرماه از ساعت 16 تا 19:30، برگزار ‌می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند، گواهی‌نامه‌ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.

50 درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفه‌ بنیاد اکبر رادی تأمین شده ‌است، که هنرجویان متقاضی شرکت در این کارگاه‌ها، فقط 50 در صد از شهریه را پرداخت می‌کنند.

علاقه‌مندان به آموزش نمایشنامه‌نویسی برای ثبتنام در این کارگاه‌ها می‌توانند به نشانی این مدرسه واقع در میدان هفتتیر، خیابان کریمخان، ابتدای خیابان خردمند شمالی، پلاک 82، واحد هفت، مراجعه کنند.

در این دوره همچون دوره‌های پیشین، از هنر‌جویان این کارگاه‌‌ها به طور جداگانه ثبتنام نمی‌شود.




مطالب مرتبط

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

شانزدهمین سال جاودانگی اکبر رادی

مؤسسه‌ فرهنگی هنری اکبر رادی، در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت این نمایشنامه‌نویس که هم‌زمان با زادروز بهرام بیضایی است، از این دو هنرمند بزرگ عرصه هنرهای نمایشی کشور یاد کرد.

|

نظرات کاربران