در حال بارگذاری ...

سالنامه تئاتر ایران سال 95 منتشر می‌شود

با فراخوان نظر سنجی از هنرمندان و صاحب‌نظران، نسخه بروز رسانی شده سالنامه تئاتر ایران برای سال 1395 منتشر می‎شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، علی‌اکبر عبدالعلی‎زاده با اعلام این خبر ضمن قدردانی از همراهی هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر ایران در حمایت از انتشار مجدد این سالنامه گفت:  با توجه به قرارگرفتن درآستانه انتشار سالنامه تئاتر ایران برای سال جدید، از هنرمندان، صاحب‌نظران و فعالان تئاتر کشورمان دعوت می‌شود با ارایه نظرات خود، دست‌اندرکاران این سالنامه را در جهت ارتقاء کیفی، یاری رسانند.

او افزود: علاقمندانی که به هر نحوی از اشکالات و نواقص اطلاعات مندرج در سالنامه مطلع هستند می‌توانند موارد مورد نظر خود را از طریق پست الکترونیکی taghvimtheater@gmail.com اعلام کنند تا در سالنامه سال آینده منعکس شود. امیدواریم به زودی درگاه‎های تازه دیگری را نیز برای اظهار نظر هنرمندان فعال کنیم.

عبدالعلی‎زاده افزود: این پست الکترونیکی پیش از این نیز برای ارتباط با مخاطبان  فعال بود، اما بیشتر پذیرای پیام‎های سپاس و قدردانی از سوی هنرمندان و دست‌اندرکاران تئاتر کشور بوده است تا نظرات اصلاحی مورد نظر دست‎اندرکاران سالنامه.

این فراخوان با توجه به وقفه بوجود آمده در انتشار سالنامه و به منظور یادآوری مجدد منتشر شده است. 

عبدالعلی‎زاده تاکید کرد: این سالنامه با همکاری اداره‎کل هنرهای نمایشی کلید خورده و انجمن هنرهای نمایشی با مدیریت ارمغان بهداروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، متولی تولید و انتشار آن است.

انجمن هنرهای نمایشی ایران با توجه به کمبود منابع مرجع در حوزه تئاتر ایران و با هدف ایجاد نشاط از طریق توجه به سالروز تولد هنرمندان تئاتر در رسانه‌ها و مجامع فرهنگی، باردیگر اقدام به به‌روز رسانی سالنامه تئاتر ایران کرده است.

 انتشار این سالنامه که از جمله آرزوهای دیرینه هنرمندان، صاحب‎نظران، مدیران و دیگر فعالان حوزه تئاتر محسوب می‌شد، در سال 1387 به ثمر نشست و در سال 1389 به‌روز رسانی شد و پس از گذشت نزدیک به شش سال‌بار دیگر منتشر خواهد شد. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران