در حال بارگذاری ...

دو نمایش در نیاوران به صحنه می‌روند

«کیمیا» نوشته و کارگردانی احمد ارجمندی از 17 آذرماه در سالن گوشه و «خانه عروسک» به کارگردانی جواد مولانیا در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌روند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، ارجمندی با وجود معلولیت به موفقیتهای چشمگیری در عرصه هنرهای نمایشی دست یافته و که تاکنون جوایز متعددی از جشنواره‏ های مختلف دریافت کرده، که از آن جمله میتوان به دریافت عنوان دوم بهترین کارگردانی و بازیگری در جشنواره فیلم یونیسکا اسلواکی، عنوان سومی بهترین کارگردانی و بازیگری در جشنواره فیلم ملل اتریش، جایزه بهترین کارگردانی از نگاه تماشاگران برای تئاتر «دزد گاه» در جشنواره بانو و... اشاره کرد. این هنرمند همچنین در بیش از پنجاه اثر به عنوان بازیگر و یا کارگردان حضور داشته است.

نمایش «کیمیا» با بازی فاطمه زینالی، فاطمه پورعبدالله و احمد ارجمندی روایتگر رابطه عاشقانه یک پسر معلول با یک دختر سالم است، که این رابطه در ادامه دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: محمد بادران و نادیا فکری، دستیار کرگردان، پریسا نوری، منشی صحنه، احمد ارجمندی، طراح صحنه و لباس، محسن ایمانی، مدیر صحنه، فرید خاکسار، طراح پوستر و بروشور، محمد رشید ارجمندی ، مدیر پروژه، محمد پیروز رام، مشاور پروژه، علی رضا نیاکان، مدیر روابط عمومی، مسعود اختری، مدیر رسانه، نادیا فکری،گریم و سارا وطنی، موسیقی.

نمایش «کیمیا» همه روزه به جز شنبه‌ها و سهشنبه‌ها، ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران اجرا میشود.

آزاده زارعی و فریدون محرابی به نمایش «خانه عروسک» پیوستند

 آزاده زارعی در نقش کریستین و فریدون محرابی در نقش گروکشتاد در نمایش «خانه عروسک» به کارگردانی جواد مولانیا ایفای نقش خواهند کرد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش، که در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد، اقتباسی از نمایشنامه «خانه عروسک» هنریک ایبسن است، که مجید رحیمی جعفری آن را بازنویسی کرده است.

این نمایش از 23 آذر تا 23 دیماه هر شب، ساعت 17:30، در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود
به میزبانی فرهنگسرای نیاوران

«دنیا پیره‌مرد است» ویژه بانوان اجرا می‌شود

در روز‌های پایانی پاییز و مصادف با ایام فاطمیه، نوانمایش «دنیا پیره‌مرد است» به تهیه‌کنندگی گروه فرهنگی-هنری ریاحین با همکاری فرهنگسرای نیاوران و صندوق اعتباری هنر در سالن خلیج فارس روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران