در حال بارگذاری ...

پوستر «شب آوازهایش را می‎خواند» رونمایی شد

با تکمیل شدن عوامل نمایش «شب آوازهایش را میخواند»، پوستر این نمایش رونمایى شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، این نمایش، نوشته یون فوسه و ترجمه محمد حامد،کارگردانى رضا گوران و تهیهکنندگى مهرداد میربهاءالدینى و محمد قدس، روى صحنه مىرود.

پوستر نمایش «شب آوازهایش را میخواند» توسط آرمان کوچکى طراحى شده، که پیش از این طراحى پوستر نمایش‏هاى «دل سگ» به کارگردانى محمد یعقوبى و «کامنت» به کارگردانى یوسف باپیرى را برعهده داشته است. همچنین در جشنواره فجر و جشنواره دانشجویی 94 موفق به دریافت جایزه شده و عضو گروه تئاتر تازه است.

بازیگران این نمایش، باران کوثری، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان و نیلوفر زوارق هستند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از: آهنگساز، آرش گوران، طراح صحنه، رضا گوران، طراح لباس، الهام معین، طراح گریم، لعیا خرامان، طراح گرافیک، آرمان کوچکى، عکاس، مهرداد متجلى، دستیار کارگردان و برنامه‏‎ریز، رها جهانشاهی، منشی صحنه، مونا گلپایگانی، مدیران صحنه، داود ونداده، ماهان شهیدی زاده، مشاور رسانه‏ای، عسل عباسیان، تبلیغات و روابط عمومی: علیرضا حسینی و فرید حسینى.

نمایش «شب آوازهایش را میخواند»، از ٢٠ آذرماه در سالن استاد سمندریان نمایشخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت
نگاهی به نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب و کار سیدمحمدهادی هاشم‌زاده

شکوه فرمالیسم به پشتوانۀ نور، سایه و سرعت

امین‌رضا نوشین*: نقد ادبی و هنری فرمالیستی، چه آنچه مربوط به ادوار اولیۀ ظهور این نوع از نقد بود و چه آنچه بعداً ظهور یافت، پس از در پیش گرفتن نوعی فروکاست‌‍‌گرایی، با تمرکز بیش‌ازاندازه بر فرم ...

|

گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی
گفت‌وگو با احسان ملکی، کارگردان «ما هم مردمی بودیم»

اجرایی سوررئال از متنی رئالیستی در فضایی هندسی

احسان ملکی، کارگردان نمایش «ماهم مردمی بودیم» که پس از جشنواره تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است، می‌گوید دکور ما در فضایی هندسی شکل گرفته است و با توجه به اینکه طراح صحنه، دکور را هندسی دیده بود، من نیز به عنوان کارگردان در کنار متن رئالیستی و حتی ...

|

نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن
نگاهی به نمایش «یکی نبود، یکی بود» نوشته رها جهانشاهی و کار علی کوزه‌گر

همچون رقصی فاقد بدن

علیرضا نراقی: با تحولات تئاتر معاصر مفهوم میزانسن به‌مثابه امری بنیادین در هنر نمایش، دچار دگرگونی ماهوی شد. این بدان معنا نیست که میزانسن جایگاه و اهمیت خود را در ظهور یک اجرا از دست داد، بلکه تئاتر ...

|

گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست
گفت‌وگو با کارگردان و بازیگران نمایش کمدی «از نظر سیاسی بی‌ضرر»

رابطه بینامتنی با جنوب در نمایشی غیربندری/اجرا حمال متن نیست

در عرصه تئاتر، ‎ابراهیم پشت‌کوهی نامی شناخته‌شده و کنجکاوی‌برانگیز است؛ کارگردانی از دیار جنوب که علاوه بر هواداران نمایش‌های بومی و جنوبی، موفق شده با خلق سبک خاص خود در تئاتر خیل گسترده‌ای از تماشاگران پایتخت‌نشین را به نمایش‌های خود علاقه‌مند کند. او پس از ...

|

نظرات کاربران