در حال بارگذاری ...

برنامه جمعه‌ها با تئاتر عملکرد خانه تئاتر را بررسی می‌کند

برنامه جمعه‌ها با تئاتر که با اجرای حسن آزادی و سردبیری کتایون حسین‌زاده توسط فیروز سراب تهیه می‌شود هر جمعه ساعت ۳۰/۹ تا ۳۰/۱۱ صبح با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و هنرمندان تئاتر به بحث و گفت‌وگو پیرامون تئاتر کشور می‌پردازد. کارشناس مجری این برنامه رضا حاجی‌حسینی و هماهنگی آن را نیز مهدی آزادی بر عهده دارد.

دکتر خاکی در برنامه این هفته جمعه‌ها با تئاتر رادیو فرهنگ پیرامون عملکرد خانه تئاتر صحبت می‌کند.
به گزارش سایت ایران تئاتر، برنامه جمعه‌ها با تئاتر که با اجرای حسن آزادی و سردبیری کتایون حسین‌زاده توسط فیروز سراب تهیه می‌شود هر جمعه ساعت 30/9 تا 30/11 صبح با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و هنرمندان تئاتر به بحث و گفت‌وگو پیرامون تئاتر کشور می‌پردازد. کارشناس مجری این برنامه رضا حاجی‌حسینی و هماهنگی آن را نیز مهدی آزادی بر عهده دارد.
رادیو فرهنگ در برنامه هفت اقلیم که طی روزهای هفته به مباحث و موضوعات هنری می‌پردازد، پنج‌شنبه در برنامه ویژه تئاتر با موضوع سیستم آموزش تئاتر در ایران میزبان دکتر محمود عزیزی، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر است.
لازم به ذکر است هفت اقلیم با تهیه کنندگی فیروز سراب سردبیر مینا تولکی، مجری عفت رسولی، کارشناس مجری رضا حاجی‌حسینی و هماهنگی مهدی آزادی هر روز ساعت 25/18 تا 20 از شبکه فرهنگ رادیو پخش می‌شود.
اداره کل نمایش‌های رادیو نیز نمایش‌های هفته آینده خود را که از شبکه‌های رادیویی پخش می‌شوند و شرح زیر اعلام کرد:
برنامه”قصه شب” رادیوی سراسری از 27 خرداد تا اول تیر نمایش”گنجور بزرگ” نوشت غلامرضا کاووسی و با کارگردانی همایون ایرانپوی را در برنامه پخش دارد. این نمایش با تهیه کنندگی عزرا وکیلی و صدابرداری پیروز صدرایی آماده شده است.
شبکه فرهنگ رادیو نیز در برنامه از زمان تا نمایش خود نمایش”بهرام گور” نوشته بابک صفی‌خوانی را با کارگردانی صدرالدین شجره آماده پخش دارد. این نمایش با تهیه کنندگی محمد مهاجر و صدابرداری علی حاجی‌نوروزی شکل گرفته است.
شبکه رادیویی استان تهران نیز نمایش اشغال نوشته سعید تشکری را با کارگردانی محمد عمرانی، تهیه‌کنندگی محمد مهاجر و صدابرداری پیروز صداریی از 28 خرداد تا دوم تیر آماده پخش دارد.