در حال بارگذاری ...

فریبرز سمندرپور بازیگر تئاتر:اگر دغدغه‌ گذران زندگی را نداشته باشم حتماً تئاتر کار می‌کنم

من از تمرینات تئاتر چیزهای زیادی می‌آموزم و آن چه که در تئاتر آموخته‌ام در سریال‌ها و فیلم‌ها مورد استفاده‌ام قرار می‌گیرد. به طور کلی معتقدم که بازیگران حرفه‌ای به حضور در تئاتر نیازمند هستند چرا که تئاتر به رفع نقایص تکنیکی آنان کمک می‌کند

متاسفانه تاکنون تئاتر کشور ما از شرایطی برخوردار نبوده که نیازهای اقتصادی دست‌اندرکاران خود را مرتفع کند.
فریبرز سمندرپور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اعلام این مطلب در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«متاسفانه در تئاتر شرایط مناسبی برای گذران زندگی هنرمندان وجود ندارد. به همین دلیل مدت زیادی است که از تئاتر دور هستم.»
وی که هم اکنون در نمایش”حریر سرخ صنوبر” ایفای نقش می‌کند، با اشاره به این که تئاتر از نظر محتوایی و آموزش مفید است، خاطر نشان کرد:«من از تمرینات تئاتر چیزهای زیادی می‌آموزم و آن چه که در تئاتر آموخته‌ام در سریال‌ها و فیلم‌ها مورد استفاده‌ام قرار می‌گیرد. به طور کلی معتقدم که بازیگران حرفه‌ای به حضور در تئاتر نیازمند هستند چرا که تئاتر به رفع نقایص تکنیکی آنان کمک می‌کند.»
سمندرپور ضمن ابراز خوشحالی از حضور مجدد در صحنه تئاتر، گفت:«چنان چه موقعیتی در تئاتر به وجود بیاید که به عنوان بازیگر طی تمرینات و اجرای یک نمایش دغدغه گذران زندگی را نداشته باشم به طور مستمر، فعالیت گسترده‌ای در عرصه تئاتر خواهم داشت.»