در حال بارگذاری ...

«متاستاز» میزبان همپای مجید بهرامی شد

در اجرای چهارشنبه شب نمایش «متاستاز» به کارگردانی علی‌اصغر دشتی، ناهید بهرامی، خواهر مجید بهرامی که دو سال قبل بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت، از تجربه همراهی با برادرش گفت.

به گزارش سایت ایران تئاتر، در اجرای چهارشنبه شب نمایش «متاستاز» خواهر مجید بهرامی روی صحنه حاضر شد و از تجربه همپا بودن در کنار برادرش گفت. ناهید بهرامی گفت: مجید در آغاز بیماری‌اش می‌خواست از من پنهان کند و سعی داشت که خودش صبورانه این مسیر را طی کند اما او روزهای سختی داشت.

او تصریح کرد: واقعیت این است که من همپای مجید نبودم بلکه او همپای من بود، چون تا زمانی که در کنار من بود، روحیه خوبی داشتم و می‌توانستم رنج بیماری او را تاب بیاورم اما وقتی خودش خیلی درگیر بیماری می‌شد و نمی‌توانست قوت قلبم باشد، روزهای بسیار سختی را می گذراندم.

ناهید بهرامی عنوان کرد: در این هشت سال  من از همه چیز گذشتم و فکرم فقط مجید بود و درمان او. افتخار می کنم که این سال‌ها را در کنار او گذراندم.

در پایان اجرا، علی‌اصغر دشتی با اشاره به این‌که دو نفر از بازیگران این اجرا هم همپا هستند، گفت: ما در این پروژه هر بار میزبان همپایی هستیم که در دقایقی از اجرا درباره تجربه همپایی‌اش برایمان بگوید. برخی از این همپاها خوشبختانه پیروز میدان بوده‌اند و عزیزانشان را در کنارشان دارند.

دشتی در پایان این اجرا، عکسی از یک اجرای مجید بهرامی را به عنوان یادگاری به خواهرش تقدیم کرد.

ناهید بهرامی هم‌ برای همه همپاها به‌ویژه دو بازیگر این نمایش آرزوی صبر و برای عزیزانشان آرزوی سلامتی کرد.

«متاستاز» از آغاز اجراهایش بر اساس اعداد فیبوناچی در تالارهای مختلف روی صحنه رفته است و این روزها مهمان تالار مولوی است. در اجرای چهارشنبه شب این نمایش، ناهید و نسترن بهرامی، خواهران مجید بهرامی، حضور داشتند.

«متاستاز» تا پایان بهمن‌ماه در تالار مولوی اجرا می‌شود.

 




نظرات کاربران