در حال بارگذاری ...

تخفیف نوروزی نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب»

بلیت‌های نمایش «شاهزاده خانم بدترکیب» به کارگردانی مریم کاظمی تا پایان تعطیلات نوروز با 30 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، «شاهزاده خانم بدترکیب» از امروز 8 فروردین ساعت 18 اجرای عمومی خود را در تالار هنر شروع می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید بلیت از سایت ایران نمایش از تخفیف 30 درصدی و با خرید بلیت از گیشه از 25 درصد تخفیف در تعطیلات نوروز برخوردار شوند. بهای بلیت این نمایش 14000 تومان است.

نمایشنامه «شاهزاده خانم بدترکیب» که به ماجرای شاهزاده خانمی اخمو و بد اخلاق به نام اسمیرالدا می‌پردازد، نوشته اوراند هریس است که سیدحسین فدایی حسین آن را به فارسی برگردانده و با کارگردانی و طراحی مریم کاظمی برای مخاطبان کودک و نوجوان آماده شده است.

در این نمایش شاد و موزیکال حسین محب‌اهری، مریم کاظمی، میترا کریم‌خانی، هایده حسین‌زاده، شراره طیار، پریسا فلاح‌زاده، نازنین صفا، مسعود مهرابی، سعید قره‌داغلی، شیما میرمهدی، نرگس صفا‌منش، مهدی رمضان‌زاده، مریم علیپور، پویا ششپری، ماندانا عبقری و مهراد زمانی بازی می‌کنند.

طراحی صحنه  این نمایش را سینا ییلاق‌بیگی، طراح لباس را مژگان عیوضی، طراحی و ساخت عروسک‌‌ها را سهیلا باجلان و طراحی ماسک و کلاه‌گیس را افسانه قلی‌زاده بر عهده دارند.

موسیقی این نمایش را فرید نوایی ساخته و طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح‌زاده و عکاسی آن را سیامک زمردی‌مطلق برعهده دارند. زهرا شایان‌فر، روابط عمومی گروه تئاتر مستقل و مهراد زمانی، دستیار کارگردان این نمایش هستند.




نظرات کاربران