در حال بارگذاری ...

هیات رئیسه انجمن نمایش استان بوشهر انتخاب شد

انتخابات هیات رئیسه انجمن نمایش استان بوشهر با حضور پرررنگ جامعه تئاتری استان برگزار شد و گروه جدید از 10 روز آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

جهاشیر یاراحمدی رئیس هنرهای نمایشی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: انتخابات هیات رئیسه انجمن نمایش با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرعامل انجمن نمایش کشور و خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی، پنجشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در محل آمفی‌تئاتر اداره کل ارشاد بوشهر برگزار شد.

او افزود: در این دوره 165 نفر از اعضای انجمن هنرهای نمایشی بوشهر حق رای داشتند که از این میان 113 نفر در انتخابات شرکت کردند و رای دادند. همچنین در این دوره هشت نفر از اعضای مرکزی تئاتر استان بوشهر شرکت داشتند. در استان بوشهر 31 ذگروه تئاتری فعال هستند.

به گفته رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر؛ طبق آئین نامه انتخابات انجمن نمایش، پنج نفر به‌عنوان هیات رئیسه انتخاب شدند که ظرف مدت 10 روز باید از میان خود و یا خارج از ترکیب انتخاب‌شده، یک نفر را به‌عنوان رئیس انجمن نمایش به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کنند تا به تائید این مقام مسوول برسد.

یاراحمدی درباره این انتخابات گفت: انتخابات این دوره با اقبال خوب جامعه تئاتری برگزار شد و این نوید بسیار خوبی برای تئاتر استان به شمار می رود که اعضای خانواده تئاتر استان نسبت به رویدادهای مهم استان احساس مسولیت می کنند.

او یکی از رازهای موفقیت دوره مدیریتش را همراهی خوب مدیرکل ارشاد استان عنوان کرد.

 یاراحمدی ادامه داد: ابراهیم شاکری‌مطلق از گروه نمایش «هیرو» با 72 رای، احمدرضا قربانی از گروه نمایشی «نینوا» با 70 رای، عبدالحمید شعرانی از گروه نمایش «آفرینگان دیر» با 69 رای، محمد مظفری از گروه نمایش «خاک» با 64 رای و سعید بهمرد از گروه نمایش «ایلیا» با اخذ 51 رای به عنوان هیات رئیسه انجمن نمایش استان بوشهر انتخاب شدند.

احمدرضا قربانی، عبدالحمید شعرانی، محمد مظفری، سعید بهمرد، ابراهیم شاکری مطلق، خداداد رضایی، عبدالله ندیمی، مهدی عوض پور کاندایای شرکت کننده در این دوره از انتخابات هیات رئیسه نمایش استان بوشهر بودند.




مطالب مرتبط

مروری بر شش‌ دهه فعالیت هنری مستمر زنده‌یاد حسین دهقانی

از نمایش‌های خانگی محله کوتیِ بوشهر تا تئاتر تهران
مروری بر شش‌ دهه فعالیت هنری مستمر زنده‌یاد حسین دهقانی

از نمایش‌های خانگی محله کوتیِ بوشهر تا تئاتر تهران

جهانشیر یاراحمدی: نمایش‌های خانگیِ دهه سی در محله کوتی و نیز اجراهای مجالس تعزیه در همان محل که زادگاه مرحوم حسین دهقانی است، او را شیفته هنر نمایش کرد.  خیلی زود پایش به مجالس تعزیه ...

|

جهانشیر یاراحمدی از جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران می‌گوید

توجه هوشمندانه آثار خیابانی به ارزش‌های ملی، اجتماعی و خانوادگی
جهانشیر یاراحمدی از جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران می‌گوید

توجه هوشمندانه آثار خیابانی به ارزش‌های ملی، اجتماعی و خانوادگی

جهانشیر یاراحمدی، داور بخش خیابانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران، محتوای آثار ارائه شده در این رویداد را هوشمندانه و متمرکز بر ارزش‌های ملی، اجتماعی و خانوادگی دانست.

|

نظرات کاربران