در حال بارگذاری ...

نمایش "ماز" در خانه نمایش اداره تئاتربه صحنه می رود

نمایش "ماز" به نویسندگی و کارگردانی علی حاج ملاعلی از دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 19 در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر،  نمایش "ماز" به نویسندگی وکارگردانی علی حاج ملا علی از روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 95 پس از پایان یافتن اجرای نمایش "فصل بهار نارنج" به کارگردانی غلامرضا عربی که تاجمعه 17 اردبیهشت ماه به روی صحنه است، اجرای خود را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می کند.

ژاله و فرزانه نویسنده های یک نشریه هستند. آنها باید داستانی بنویسند برای چاپ. هر یک از آنها دغدغه ای ذهنی دارد. یکی عاشق مدیر نشریه است و دیگری را رقیب خود می داند. دیگری آرزو دارد سردبیر شود و دیگری را رقیب خود می داند ...

 در این نمایش مرتضی امیری ، بیتا بزم آور، نیلوفر بیرامی، حامی صدیق مقدم، حامد عباسپور به ایفای نقش می پردازند. و از دیگر عوامل گروه می توان به رضا مهدیزاده(مشاور طراحی صحنه)،مهدی دیلمی(طراح لباس)، مریم آهنگری(منشی صحنه و مدیر صحنه)،محمد شبدار(انتخاب موسیقی)، منصور قره داغی(طراح پوستر و برشور)،کامیار مینو کده (عکاس) اشاره کرد.

نمایش" ماز" به نویسندگی و کارگردانی علی حاج ملا علی از دوشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 19 در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه می رود




نظرات کاربران