در حال بارگذاری ...

آغاز اجرای دو نمایش «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» در سنگلج

دو نمایش «گرگ دختر» به نویسندگی و کارگردانی «عباس عبدا... زاده» و «بر پهنه دریا» به نویسندگی و کارگردانی  «شهرام مسعودی» از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر،  با آغاز اجرای دو نمایش «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» از روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه این دو اثر تا نیمه خرداد پذیرای مخاطبان در تماشاخانه سنگلج خواهند بود.

نمایش «گرگ دختر» به نویسندگی و کارگردانی «عباس عبدا... زاده» یک کمدی- تراژدی عاشقانه با زمینه واقعی از سرزمین مازندران است که راوی عشق گرگ دختر (مینا) به پلنگ (مرد چوپان) است و این در حالی است که گرگ دختر عشاق سینه چاک دیگری دارد که عشق مینا به پلنگ را تحمل نمی کنند و...

در این نمایش محمدرضا آزادفرد، مائده تقدیری، یاسمن میرزایی، افشین غیاثی، مصطفی کلاته، احمد داودی، پناه باقریان، عرفان حق روستا، زهره بختیاری، مجید رمضان نسب، میلاد امینی، امیرحسین فتوره‌چی، سمیه صباغی،رامین مراقی، نرگس زارع، محبوبه محمدی و غزل صفرخانلو به ایفای نقش خواهند پرداخت و میرامیر میری آهنگسازی، مقدی شامیریان طراحی لباس  و بهزاد جاودان فرد طراحی حرکت این نمایش را به عهده دارند.

نمایش«بر پهنه دریا» به نویسندگی و کارگردانی  «شهرام مسعودی» با نگاهی به نمایشنامه‌ای به همین نام اثر «اسلاومیر مروژک» نوشته شده است که در اجرای آن از تکنیک نمایش های «تخت حوضی» بهره گرفته شده است.

در این نمایش علی فتحعلی، علی برجی، شهرام مسعودی و داوود داداشی ایفای نقش می کنند. همچنین رضا صابری مشاور کارگردان، سیروس همتی طراح صحنه، مجید کوشانژاد و پوریا کاوه دستیاران کارگردان، مهتاب حسنی طراح لباس این اثر  نمایشی هستند.

نمایش «گرگ دختر» از 19 اردیبهشت هر روز به جز شنبه ها در ساعت 17:30 و نمایش «بر پهنه دریا» از 19 اردیبهشت هر روز به جز شنبه ها در ساعت 20 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهند رفت.




نظرات کاربران