در حال بارگذاری ...

افسانه ببر به پرویز پورحسینی تقدیم شد

نمایش کمدی افسانه ببر شب گذشته در مجموعه تئاتر باران با حضور استاد پرویز پورحسینی، احمد مهرانفر و همراهی بسیار گرم مخاطبین اجرای خود را آغاز کرد و این اجرا به پاس حضور استاد پورحسینی به ایشان تقدیم شد.

به گزارش ایران تئاتر، افسانه ببر که برگرفته از نمایشنامه ای به قلم داریوفو است با استفاده و تلفیقی از تکنیک های تئاتر ایرانی - شرقی و با نگاهی طنز بیان می شود.

هدایت هاشمی تک بازیگر این نمایش نیز در قالب 7 شخصیت مختلف ایفای نقش می کند.

تئاتر افسانه ببر که در سال 90 به عنوان پرمخاطب ترین نمایش محیطی سال انتخاب شد و از جمله آثار موفق اجرا شده در تئاتر شهر است در بازگشت مجدد به صحنه با طراحی و کارگردانی هادی عامل هر شب ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر باران پذیرای حضور مخاطبین است.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: هادی عامل - طراح لباس: فیروزه قاسم پور - طراح پوستر: وحید میثاقی - موسیقی: امیر صدقیان،هادی عامل - دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمدرضا ایمانیان - دستیار کارگردان: فرشته قاسم پور- منشی صحنه: بهزاد رحمانی - مدیر صحنه: ماهان شهیدی- عکاس: امیر خدامی - مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: مارال دوستی- مدیریت تبلیغات: سارا حدادی، محمدرضا ایمانیان

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش می توانند به سامانه تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه کرده و از تخفیف های ویژه ایی نیز بهرمند شده و یا جهت رزرو تلفنی با با شماره ۰۹۱۹۳۹۵۲۷۲۳ تماس بگیرند.




نظرات کاربران