در حال بارگذاری ...

در بجنورد «اسب ها ایستاده می میرند»

نمایش«اسبها ایستاده می میرند»  کاری از گروه تئاتر میم است که با کارگردانی حسن عابدی  از ۱۸ اردیبهشت ماه در تماشاخانه شمس  بجنوردبه روی صحنه می رود.

به گزارش ایران تئاتر، «اسبها ایستاده می میرند» نمایشی از رویدادهای تاریخی شمال خراسان، افسانه‌ها و روایت‌ها و اجرایی مدرن از زندگی اقوام استان است که عوامل این نمایش یک دوره سه ماه برای روی صحنه بردن این نمایش تمرین کرده اند این نمایش احسان کمالی ، المیرا صادقی، آزاده حیدرزاده، احمد زعفرانی، سیدعلی محمدی، رضا روشندل، حدیث فیروزه، شهلا ایمانی، علی احسانی، زینب پاک منظر، امیر سهامی، شیرین نادمی، حسین رحیمی ، مهدی ایمانی، سحر علیزاده مقدم و آوا عابدی ایفای نقش می کنند.

آهنگسازی این نمایش را سعید شیخ روشندل، امین فرحی به عنوان مشاور کارگردان و صادق غلامی و هیوا ربانی نیز دستیاران کارگردان و علی یزدانی مدیر تولید، لیلا انبارلو مدیر صحنه، هاشم فرهادی نوازندگی دوتار، فاطمه امیری هماهنگی اجرا ، آرش فیروزه طراحی نور ، مسعود زمانی طراحی پوستر و بروشور را بر عهده دارند.

در این پروژه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری، حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، انجمن هنرهای نمایشی استان، روزنامه اتفاقیه، مرکز تبلیغات ایده، شورای اسلامی شهر بجنورد و میراث فرهنگی استان، کارگاه تئاتر میم را همراهی خواهند کرد.

نمایش «اسبها ایستاده می میرند» از ۱۸ اردبیهشت ماه به مدت ۱۰ شب در سالن شمس بجنورد روی صحنه می رود. 




نظرات کاربران