در حال بارگذاری ...

«آرتیگوشه» به اجرای خود پایان می‌دهد

در حالی که تماشاگران، و هنرمندانِ عرصه‌ی تئاتر، سینما و ادبیات در روزهای گذشته، نمایش «آرتیگوشه» را مورد استقبال کم‌نظیرِ خود قرار داده‌اند، روزبه حسینی سرپرست گروه وَ ناگهان، از اتمامِ زودهنگامِ نمایش خبر داد.

در حالی که تماشاگران، و هنرمندانِ عرصه‌ی تئاتر، سینما و ادبیات در روزهای گذشته، نمایش «آرتیگوشه» را مورد استقبال کم‌نظیرِ خود قرار داده‌اند، روزبه حسینی سرپرست گروه وَ ناگهان، از اتمامِ زودهنگامِ نمایش خبر داد.

 به گزارش دریافتی ایران تئاتر؛ روزبه حسینی سرپرست  گروه نمایش و گفت: امکانِ تمدیدِ نمایش تا پایانِ خردادماه هم از سوی تماشاخانه و هم مجوز ما از سوی شورای نظارت وجود داشت، اما گمان می‌کنم دوستانی که هفته‌ نخست، ما را فراموش کرده بودند، این گونه شاید احساس بهتری داشته باشند. ما در یک سالن کوچک جای کسی را تنگ نکردیم، اما دوستانِ جوانِ تئاتری و دانشجویانِ تئاتر، همگی نیاز به دعوتنامه دارند؛ اما همیشه دست‌بوسِ آنان هستم که لطفِ حضور داشتند.

طرّاح و دراماتورژِ «آرتیگوشه» درخصوصِ وضعیتِ اقتصادِ گروه‌های تئاتری به‌ویژه در سالن‌های خصوصی گفت: ما به احترام مخاطبانِ تئاتر، که بخش عمده‌ای از آن را ناگزیر خود اهالیِ بزرگِ تئاتر تشکیل می‌دهند، از هیچ‌گونه اطلاع‌رسانیِ سالمی فروگذار نکردیم، اما این روزها شرایط مخاطبِ تئاتر، بسیار نگران‌کننده است، اما بعد از گذشتِ 17 سال از تأسیسِ گروه، و داشتنِ شورایی مرکب از محمد میرعلی‌اکبری، آرش فلاحت‌پیشه، مرتضی حقیقت‌بیان و زینب لک، و اعضا جوان گروهمان، در حوزه‌های نگاهِ هنری، اجرایی و رسانه‌ای به‌هیچ‌وجه نه تنها احساسِ ضعفی ندارم، که مفتخرم به ادامه‌ تنها مسیرِ تداومِ گروهِ مستقل به معنای مطلقِ آن. چندان هم نگرانِ فروش‌های غیر عادی «نمایش‌های امضا بگیر» از بازیگر نبوده و نخواهم بود.

نمایش «آرتیگوشه» پس از 16 شب اجرا و تنها با دو اجرای دیگر در تاریخ دوازدهم خرداد به اجرای خود پایان خواهد داد. همچنین امشب، (سه شنبه شب) «علی باباچاهی»، شاعرِ پُرآوازه‌ی کشورمان، مهمانِ آرتیگوشه خواهد بود. 

نمایش «آرتیگوشه» کاری از گروه فیلم و تئاتر وَ ناگهان، نوشته‌ محمد میرعلی‌اکبری است. این نمایش تنها دو شبِ دیگر و تا 12 خرداد ساعت 20 در سالن رکن‌الدین خسروی تماشاخانه‌ی سه‌نقطه، روی صحنه می‌رود.

 طرّاح، سرپرست و دراماتورژِ نمایش روزبه حسینی، بازیگردان آرش فلاحت‌پیشه، طرّاحی و اجرای موسیقی سجّاد کیانی، نجواها دریا یاسری، و طرّاحی گریم آن به عهده‌ی حسام حیدری‌ست. بازیگران نمایش حمیدرضا فلّاحی، کامبیز مُنصِف، حمید خوش‌نویس، سهیل بابایی، ساناز مصباح، حسام حسین،  ماندانا جبّاری، مَهدا رزّازی، مهسا صمدی و ساناز کریمی هستند.

دیگر عوامل این اجرا مرتضی حقیقت‌بیان، مدیر اجرایی گروه، دستیار اجرا نشاط باقری، مشاور رسانه و ارتباطات زینب لک، روابط عمومی صبا آزادی، طراح پوستر و بروشور بهزاد حاجی‌بیگلو، و عکاس نمایش رسول نورمحمدزاده است. 

 




نظرات کاربران