در حال بارگذاری ...

«ناسور» به پرده آخر رسید

نمایش «ناسور» به کارگردانی افسانه زمانی روز پنجشنبه ۱۳ خرداد و به مناسبت ایام سوگواری رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین اجرای خود را در ساعت ۱۹ انجام می دهد.

نمایش «ناسور» به کارگردانی افسانه زمانی روز پنجشنبه 13 خرداد و به مناسبت ایام سوگواری رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی آخرین اجرای خود را در ساعت 19 انجام می دهد.

این نمایش که آخرین هفته اجرای خود را در دو نوبت 18 و 20 روی صحنه رفت شب گذشته در میان استقبال چشمگیر مخاطبان میزبان احمد مسجدجامعی ، علیرضا تابش و جمعی از هنرمندان تئاتر ، تلویزیون و سینمای کشور شد.

مرضیه برومند، پری صابری ،مسعود فروتن،  حسین پاکدل، عاطفه رضوی، گلاب آدینه، لیلی فرهادپور، پریسا مقتدی، نیما دهقان، افشین هاشمی ، رضا صابری ، بهزاد صدیقی و ... از جمله هنرمندانی بودند که در هفته جاری به تماشای این نمایش نشستند.

نمایش ناسور امروز چهارشنبه 12 خرداد در دو نوبت 18 و 20 میزبان مخاطبان خواهد بود.

در این نمایش که توسط خیرالله تقیانی پور نوشته شده و افسانه زمانی آن را کارگردانی کرده است هنرمندانی همچون نسیم ادبی، رویا میرعلمی، بهناز بستان دوست، الهه شه پرست و علیرضا آرا به ایفای نقش می پردازند.

 




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران