در حال بارگذاری ...
پس از تارتوف

«رویا نونهالی» در مقام کارگردان نمایشی را روی صحنه می برد

«رویا نونهالی» که با نمایش «کمدی تارتوف» اثر «مولیر» برای نخستین بار به عنوان کارگردان ظاهر شد، این بار قصد دارد نمایشی را روی صحنه ببرد.

«رویا نونهالی» که با نمایش «کمدی تارتوف» اثر «مولیر» برای نخستین بار به عنوان کارگردان ظاهر شد، این بار قصد دارد نمایشی را روی صحنه ببرد.

«رویا نونهالی» در گفت وگو با خبرنگار ایران تئاتر گفت: در مدت اخیر پیشنهاد ایفای نقش در چند نمایش را دریافت کرده ام؛ اما هنوز هیچ یک از این نقش ها را انتخاب نکرده ام و هنوز هیچ برنامه ای برای بازی در نمایشی را ندارم.

او افزود: اما این روزها به شکل جدی به کارگردانی فکر می کنم و قصد دارم برای دومین بار در مقام کارگردان در عرصه تئاتر فعالیت کنم.

«نونهالی» درباره نمایشی که قصد دارد بهار سال آتی روی صحنه ببرد، گفت: تاکنون چند متن را برای اجرا انتخاب کرده ام اما هنوز متن نهایی را انتخاب نکرده ام اما این احتمال وجود دارد که یکی از نمایشنامه هایی که خودم نوشته ام را روی صحنه ببرم.

رویا نونهالی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیش از این در آثار کارگردان‌هایی چون حسین کیانی، محسن حسینی و ابراهیم پشت‌کوهی به ایفای نقش بر صحنه تئاتر پرداخته است.

نخستین نمایشی که نونهالی کارگردانی کرد، «کمدی تارتوف» اثر مولیر نمایشنامه نویس فرانسوی است که با زبانی طنز به زندگی انسان‌هایی می‌پردازد که بر خلاف ظاهری مثبت و فریبنده، افرادی دغل‌باز و حیله‌گر هستند و در این نمایش محسن حسینی، مریم بوبانی، رویا بختیاری، محمدرضا مالکی، محمدعلی حسینعلی‌پور، روزبه مهر، محمدهادی عطایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی ایفای نقش کردند. این نمایش تیر و مرداد 94 در تالار شمس روی صحنه رفت.

 




نظرات کاربران