در حال بارگذاری ...
به منظور نوسازی فضای پشت صحنه تالار

«تماشاخانه سنگلج » به مدت دو هفته اجرا نخواهد داشت

پس از اتمام اجرای دو نمایش «گرگ دختر» و «بر پهنه دریا» تماشاخانه سنگلج به مدت دو هفته و به منظور نوسازی فضای پشت صحنه اجرایی نخواهد داشت.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، از امروز دوشنبه 24 خرداد ماه به مدت دو هفته تماشاخانه سنگلج پذیرای گروههای نمایشی و تماشاگران تئاتر نخواهد بود تا در این فاصله ی زمانی اقدامات لازم برای نوسازی فضای پشت صحنه صورت گیرد.

 

این نوسازی شامل تعمیر و تجهیز فضای رختکن های گروههای نمایشی، اتاق های گریم، نصب کف پوش و دیوار پوش های مناسب، نصب بالابر و ... خواهد بود که پس از اتمام این پروژه اقدامات صورت گرفته در دوره جدید مدیریت تماشاخانه سنگلج به تفصیل شرح داده خواهد شد.

 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته نمایش «شیش و بش» به نویسندگی «محمد چرمشیر» و کارگردانی «سید جواد روشن» از تاریخ 10 تیرماه در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت. 




مطالب مرتبط

نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی
نگاهی به نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»

تصنیف‌خوانی مجالس زنانه در قالب نمایش ایرانی

سیدعلی تدین‌صدوقی: نمایش «مجلس بلبشو جور کردن»، همان‌طور که از نامش به ذهن متبادر می‌شود، خود در ورطه بلبشویی به لحاظ متن و اجرا به‌نوعی سردرگمی و تکرار افتاده است. به دیگر سخن نمی‌توان ...

|

آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 
آمار فروش تئاتر شهر، تالار هنر و سنگلج اعلام شد

«سیاه خال» نیم میلیاردی شد 

آمار فروش و تماشاگران نمایش‌ تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه، کارگاه نمایش و کافه‌تریای چارسو و قشقایی تئاتر شهر همچنین تالار هنر و تماشاخانه سنگلج تا پایان روز جمعه 18 اسفند ۱۴۰۲ اعلام شد و در این میان «سیاه خال» توانست به فروش نیم‌میلیاردی دست پیدا کند.

|

نظرات کاربران