در حال بارگذاری ...
صادق عاشورپور از هنرستان کارودانش شهید آوینی گفت

خوشحال از حضور در کنار استعدادهای کشف نشده

صادق عاشورپور از تاسیس هنرستان دخترانه در مارلیک خبر داد.

این کارگردان و نویسنده تئاتر به ایران تئاتر گفت: یکسال است که در مارلیک هنرستان کارودانش شهید آوینی را تاسیس کردم و با توجه فعالیت موفق این هنرستان از من خواسته شده تا هنرستان دخترانه ای را نیز دایر کنم.

 

عاشورپور با اشاره به اینکه امسال 25 دانش آموز داشتیم که به سال دوم رفتند، ادامه داد: با عملکرد موفق هنرستان، پیشنهاد شد که هنرستان دخترانه ای دایر کنم البته بودجه ای برای تهیه ساختمان ندارم و قرار است از طرف آموزش و پرورش مدارس قدیمی که امکان بازسازی دارد، در اختیارمان بگذارند.

 

وی افزود: این هنرستان در رشته های تخصصی بازیگری، تصویربرداری و عکاسی فعالیت می کند و سومین مدرسه غیرانتفاعی پس از اصفهان و تهران است که به رشته های هنر و ادبیات می پردازد. هم چنین دو نمایشنامه از نوشته های خودم را تمرین کردیم و بدنبال سالن مناسب برای تمرین هستیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که چرا مارلیک را برای فعالیت آموزشی انتخاب کرده است، گفت: من از تبار مردم هستم. ابتدا برخی می گفتند در بالای شهر مدرسه ای را انتخاب کن اما من بودجه ای برای تهیه ساختمان مدرسه در بالای شهر نداشتم ضمن اینکه من هم شهرستانی هستم و از جنس همین مردم.  بنابراین ترجیح دادم در منطقه ای کار کنم که بتوانم مردم نیازمند کمکی کرده باشم.

 

عاشورپور درباره استعداد نوجوان های آن منطقه گفت: از میزان علاقه و استعداد این نوجوانان ذوق زده شدم . حتی مدیران شهری و فرهنگی که در محل تمرینات ما حاضر می شدند از این همه استعداد شگفت زده می شدند. 




نظرات کاربران