در حال بارگذاری ...

برگزاری طرح اجرای نمایش از افطار تا سحر در بندر عباس

رئیس انجمن نمایش هرمزگان : طرح اجرای نمایش و نمایشنامه خوانی از افطار تا سحر با حضور گروه های مختلف در پلاتو آفتاب بندر عباس برگزار می شود.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر ،حسین کریمی با اعلام این خبر گفت :در این مراسم که برای اولین بار در کشور برگزار می شود 13 گروه نمایش به اجرای نمایش و نمایشنامه خوانی از افطار تا سحر می پردازند .

 

وی افزود: افراد شرکت کننده در این برنامه علاقه مندان به حوزه نمایش و خانواده گروه های نمایش و جمعی از مسئولان و متولیان می باشند و سایر علاقه مندان نیز می توانند با مراجعه به انجمن نمایش برای حضور در این برنامه ثبت نام و هماهنگی کنند .

 

رئیس انجمن نمایش هرمزگان به معرفی گروه های نمایش در این برنامه پرداخت و بیان داشت : نمایش "از چپ به راست " با بازی محمد سایبانی ، "من امید الماسی هستم "با  بازی امید الماسی نیا ،  "یکی از جنس شیشه "با بازی رضیه جوادی حق پرست ، "پیش از صبحانه " با بازی فریده گرمساری "قوی تر " با بازی سارا توکلی ، " اینجا زمین من است " با بازی گلنسا زارعی از جمله نمایش هایی است که در این برنامه اجرا می شود .

 

کریمی در ادامه به معرفی گروه های نمایشنامه خوانی پرداخت و گفت :در این برنامه ، نمایش های "در زمین پدری " توسط ستاره درخشانی  " سکینه " توسط گلنسا زارعی ، " فنجان ترش " توسط عاطفه مسجدی ، "جمله های  نا نوشته " توسط فریده گرمساری "  "سکوت صادق " توسط علی رحیمی شهواری ،" چای لب سوز " توسط محمد نجابت حقیقی ، " ناخدای بهمن "  توسط رضا غریب زاده دریایی نمایشنامه خوانی شد.

 

گفتنی است : زمان اجرای این برنامه پنجشنبه سوم تیر ماه 95 از ساعت 21 الی سحر گاه در محل پلاتو آفتاب واقع در مجتمع فرهنگی هنری سید احمد خمینی (ره) است .




نظرات کاربران