در حال بارگذاری ...
معرفی دو نمایش حوزه هنری

«یک شاخه گل سرخ» و «اوریا » بر صحنه مهر و ماه

یک شاخه گل سرخ و اوریا، نام نمایش های تازه ی حوزه هنری است که از ۲۹ خرداد میزبان علاقمندان خود است.

به گزارش ایران تاتر، نمایش اوریا به نویسندگی و کارگردانی سید جواد هاشمی، میزبان علاقمندان خود در تماشاخانه مهر حوزه هنری است.


این نمایش که کاری از گروه تاتر یتیمان کوفه است، به شناخت خصوصیات اخلاقی حضرت علی(ع) می پردازد و در ان داستان دختری را روایت میکند که برای یافتن حقیقت به کوفه سفر کرده است.


دراین نمایش  علی سلیمانی، مرجان قمری، سعید بحرالعلومی، عارف برهمن و حسین میرزاییان به ایفای نقش می پردازند.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از: جلال خباز(دستیار کارگردان)، محسن شهسواری(طراح صحنه)، سهیلا جوادی(طراح لباس و چهره پردازی) و شهروز حقی که اهنگساز این نمایش است.


مدت اجرای نمایش اوریا ۷۵ دقیقه بوده وتا ۱۵ تیر هرشب ساعت ۱۸ میزبان علاقمندان خود است.


و همین طور سالن ماه حوزه هنری، این روزها میزبان نمایش یک شاخه گل سرخ به طراحی و کارگردانی فرید یوسف پور است.


این نمایش ، که کاری از گروه تاتر اگاه است،داستان ادم هایی را روایت می کند که حرف و عمل ان ها باهم متفاوت بوده و فقط شعار می دهند.


به نقل از کارگردان این نمایش یک شاخه گل سرخ اولین بار، ۲ سال قبل در جشنواره ی خمسه رنگ صحنه دیده و وی از اجرای ان، بازخورد خوبی دریافت کرده است.

 

درین نمایش: علی عبادت طلب ، سپیده پهلوان زاده، میرنادر مظلومی، بهار کریم زاده، ستایش محمد ابادی و علی یعقوب زاده به ایفای نقش می پردازند.


سایر عوامل این نمایش عبارتند از: حمید ناصر(مدیر تولید)، مهدی ایرانی(دستیار کارگردان)، یکتا احمدی(برنامه ریز و منشی صحنه)، فرید یوسف پور(طراح صحنه و لباس)، حامد میرزا حسینی(طراح پوستر و بروشور)، داوود محمد ابادی(مدیر اجرایی) و سعید ملکی که مدیر صحنه این نمایش است.


مدت اجرای این نمایش ۵۰ دقیقه بوده وتا ۱۸تیر ماه هرشب ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقمندان خود است.




نظرات کاربران