در حال بارگذاری ...
با موضوع آسیب های اجتماعی

اجرای نمایش محیطی خانه ما در سراسر استان بوشهر

نمایش محیطی خانه ما نوشته و کار محمد مظفری با موضوع آسیب های اجتماعی در سراسر بوشهر اجرا می شود

به گزارش ایران تئاتر، محمد مظفری نویسنده و کارگردان نمایش محیطی خانه ما در حاشیه اجرای افتتاحیه  این نمایش در پارک شورای بوشهر در جمع خبرنگاران گفت:  نمایش محیطی خانه ما با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر و گروه تئاتر ایلیا تولید شده و قرار است در سراسر استان بوشهر به اجرای عمومی درآید.

 

وی افزود:این نمایش در خصوص آسیب های اجتماعی  بوده و سعی شده خطرات و آسیب هایی که خانواده  های ایرانی را تهدید می کند را در قالب نمایش نشان دهد.

 

مظفری ا اشاره به اینکه امروزه  اعتیاد، همسر آزاری، کودک آزاری، کودکان کار، طلاق، از جمله آسیب های اجتماعی در کشور می باشند افزود: ما سعی کردیم این آسیب ها را در قالب نمایش محیطی به خانواده ها گوشزد و یادآوری کنیم.

 

این هنرمند با تاکید به اینکه خانواده های ما متاسفانه روز به روز از سبک اصیل زندگی ایرانی  و اسلامی  دور می شوند افزود: باید تلاش کنیم با برنامه ریزیو سرمایه گذاری فرهنگی خانه هایمان را ازآسیب های پیش رو مصون بداریم.

 

وی تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم دراین راه استفاده از تولیدات هنری بخصوص تئاتر می باشد.

 

کارگردان نمایش خانه ما نمایش های محیطی، بیرونی و خیابانی را از سخت ترین انواع اجرای نمایش دانست و افزود: نمایشگران خیابانی با ارایه کارهای بیرونی ومحیطی و ارتباط موثر با خانواده ها می توانند سفیران بزرگی برای اجرای سبک زندگی ایرانی و اسلامی در کشور باشند.

 

مظفری افزود: ما نزدیک به دو دهه است که در قالب  نمایش های بیرونی تئاتر را به در خانه های مردم برده ایم

 

نویسنده نمایش خانه ما گفت: این نمایش که با حضور ده نفر از هنرمندان  گروه تئاتر ایلیا تهیه شده قرار است در سراسر استان بوشهر اجرا گردد وافتتاح اجراهای این نمایش نیز با حضور مردم روز گذشته در پارک شورای بوشهر  برگزار گردیده

 




نظرات کاربران