در حال بارگذاری ...
«یک شاخه گل سرخ» میزبان هنرمندان می‌شود

نمایشی در نقد ریاکاری

نمایش «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی و با کارگردانی فرید یوسف پور تا ۲۰ تیرماه در ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه خواهد رفت

به گزارش  دریافتی ایران تئاتر، نمایش «یک شاخه گل سرخ» نوشته‌ «سیروس همتی» و با کارگردانی «فرید یوسف‌پور» روز شنبه 12 تیرماه ویژه‌ هنرمندان در تماشاخانه ماه به صحنه می‌رود.

 

قصه‌ «یک شاخه گل سرخ» روایتی از اتفاقات عاشورا متناسب با وضعیت حال است. این نمایش پیش از این در نخستین سوگواره‌ خمسه  در سال 1393 به صحنه رفته بود.
 

 «یک شاخه گل سرخ» به زبانی شیوا و در داستانی امروزی، صفات ناپسند تزویر و ریا را در برخی افراد که پشت نقاب ارادت به اهل بیت(ع) پنهان شده‌اند را به نقد می‌کشد.
 

 در این نمایش، علی عبادت‌طلب، سپیده پهلوان‌زاده، میرنادر مظلومی، بهارکریم‌زاده، ستایش محمدآبادی و علی یعقوب‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

 

همچنین اکبرشجاعی به‌ عنوان طراح نور و حمید ناصر به عنوان مدیرتولید، یوسف‌پور را در اجرای نمایش «یک شاخه گل سرخ» همراهی می‌کنند. ضمن آن‌که محمدکریمی‌نیا نیز تنظیم موسیقی این اثر نمایشی را بر عهده دارد.

 

«یک شاخه گل سرخ» تا 20 تیرماه در ساعت 19:30 در تماشاخانه ماه حوزه هنری به صحنه خواهد رفت.

 

تماشاخانه‌ ماه حوزه هنری در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان کریم‌خان زند، خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است. 

 




مطالب مرتبط

یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد
یادداشت سیروس همتی در اهمیت جشنواره‌های استانی

تئاتر استان‌ها، پتانسیل جهانی شدن دارد

سیروس همتی: باوجود این‌که آثار حاضر در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی چهارمحال‌وبختیاری یا بهتر است بگویم، تئاتر بام ایران، از نظر تعداد محدود بودند اما خوشبختانه تمامی آن‌ها از نظر کیفی بسیار ...

|

گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است
گفت‌وگو با داور سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

سیروس همتی: جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های استانی خالی است

داور سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری با اشاره به خالی بودن جای تئاتر کودک و نوجوان در جشنواره‌های تئاتر استانی گفت: سرمایه‌گذاری و ارائه آموزش در این حوزه به دلیل اهمیت بُن‌مایه تئاتر کودک و نوجوان و ضرورت پشتوانه‌سازی برای آینده تئاتر لازم است.

|

نظرات کاربران