در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش سزارین مطرح کرد:

اجرای متفاوتی نسبت به جشنواره خواهیم داشت

کارگردان نمایش سزارین گفت: نمایش سزارین سال ۹۲ در جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر اجرا شد و تندیس پنج بخش را گرفت. سال بعدش هم در جشنواره دانشجویی اجرا شد اما در اجرای عمومی اثرمان متفاوت خواهد بود.

محمدرضا تک زارع به ایران تئاتر گفت: این تئاتر یک مونولوگ است درباره فردی که شغلش کتک خوردن است. او سالها پیش در کودکی یک مثلث عشقی را تجربه کرده و وقتی پدر آن دختر او را کتک می زد، خودش را جلو می انداخت و همین موضوع به او احساس مفید بودن می داد و به همین دلیل کتک خوردن را انتخاب کرد.

 

وی درباره نام نمایش تصریح کرد: سزارین یک عمل غیر طبیعی است. این انسان اسم ندارد، دوره کودکی اش هم در یک زیرپله سپری شد. او یکبار تا مرگ پیش رفته و حتی به سردخانه هم رفته اما نمرد. در اجراهای جشنواره این شخصیت از مرگ می گوید و اینکه به سردخانه رفته اما در اجراهای عمومی قرار است در مورد کودکی اش حرف بزند و همین موضوع اجرای ما را متفاوت می کند.

 

در این نمایش با طراحی و کارگردانی محمدرض تک زارع و بازیگری و نویسندگی آرین لطفعلیان ، دستیار کارگردان و طراح لباس ندا نوروزی، مدیر تبلیغات امیر مالکی،  ساخت تیزر کانون تبلیغاتی شبرنگ،  طراح نور مصطفی اسفندیاری،  روابط عمومی امید امیدپور هستند.

 

سزارین از دهم تا سی ام تیرماه ساعت 19:30به مدت 35 دقیقه در تالار انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود. 




نظرات کاربران