در حال بارگذاری ...

ملکه رنجبر، مهری مهرنیا و مهین بوجار در تئاتر پارس تقدیر می‌شوند

همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تقدیر از بانوان پیشکسوت تئاتر آزاد در تئاتر پارس برگزار می‌شود که طی آن از ۱۳ تن از بانوان پیشکسوت تئاتر کشور تقدیر به عمل خواهد آمد. در این مراسم که طی ساعات ۱۷ تا ۱۹ در تئاتر پارس برگزار می‌شود، از هنرمندانی چون ژاله صدراتی، ملوک شامخ، ملیحه موسوی، لیلا محمدی، شهناز نامدار، مهری مهرانی، عفت رضایی، منصوره زارع، طاهره اقدمی و زهرا برومند که از هنرمندان پیشکسوت تئاتر لاله‌زار هستند نیز تقدیر خواهد شد.

ملکه رنجبر، مهری مهرنیا و مهین بوجار، همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا(س) (25 تیر ماه) در تئاتر پارس مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
معصومه ملکی مدیر تئاتر پارس، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تقدیر از بانوان پیشکسوت تئاتر آزاد در تئاتر پارس برگزار می‌شود که طی آن از 13 تن از بانوان پیشکسوت تئاتر کشور تقدیر به عمل خواهد آمد. در این مراسم که طی ساعات 17 تا 19 در تئاتر پارس برگزار می‌شود، از هنرمندانی چون ژاله صدراتی، ملوک شامخ، ملیحه موسوی، لیلا محمدی، شهناز نامدار، مهری مهرانی، عفت رضایی، منصوره زارع، طاهره اقدمی و زهرا برومند که از هنرمندان پیشکسوت تئاتر لاله‌زار هستند نیز تقدیر خواهد شد.»
وی خاطر نشان کرد:«در این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر توسط چند تن از هنرمندان جوان، تاریخچه حضور زنان در تئاتر ایران به نمایش گذاشته می‌شود.»