در حال بارگذاری ...
آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «ماه پیشونی»

مریم کاظمی تازه ترین نمایش اش را به کانون می برد

پیش‌فروش اینترنتی بلیت نمایش «ماه پیشونی» مریم کاظمی، تولید مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «ماه پیشونی» که مراحل تمرین خود را در پلاتوی مرکز تئاتر کانون می‌گذراند، قرار است از اول مرداد 1395 در سالن بوستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا شود. 

 

این داستان که برگرفته از ادبیات فولکلوریک است با تکنیک نمایشی «زنده، عروسکی» بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود. 

 

هما دختر خوش قلبی است که مشکلات زندگی را پشت سر می‌گذارد و خداوند برای جبران سختی‌هایی که او تحمل کرده هدیه‌ای مثل هلال ماه روی پیشانی او می‌گذارد. هما «ماه پیشونی» قصه می‌شود که مورد علاقه شاهزاده قرار می‌گیرد و...

 

بر همین اساس نسیم امیرخسرو، سمیه بیگی، مسعود پورجمشید، هایده حسین‌زاده، فاطمه خدابنده‌لو، میلاد رمضانی ورجاوند، زهرا روشن‌ضمیر، مهراد زمانی، شیوا شریعت‌زاده، نازنین صفا، نینا فرشادی، پریسا فلاح‌زاده، حسام کلانتری، عرفان میدانلو، سیدجواد زیتونی و مریم کاظمی بازیگران این نمایش هستند.

 

همچنین شیوا شریعت‌زاده و ریحانه باغبادی بازی دهندگان عروسک‌های این نمایش عروسکی به شمار می‌روند.

 

طراحی صحنه این نمایش را سینا ییلاق‌بیگی، طراحی لباس را مژگان عیوضی، طراحی گریم و کلاه گیس افسانه قلی‌زاده، طراحی و ساخت سرپوش و تنپوش سهیلا باجلان، طراحی عروسک‌ها سمیه نادری و ساخت عروسک را قاسم رحمتی و مربی‌گری عروسک‌های نخی را نسیم امیرخسرو به عهده دارد.

 

موسیقی این اثر را فرید نوایی تنظیم کرده است و مهراد زمانی و فرزانه نجاریان دستیاران کارگردان و احسان خدادادی، سعید قره‌داغی و نرگس صفامنش مدیران صحنه این نمایش هستند.

 

گفتنی است این نمایش از جدیدترین تولیدات مرکز تئاتر در سال 1395 است که تهیه کنندگی آن را محمدرضا کریمی‌صارمی بر عهده دارد.

 

فروش اینترنتی بلیت این نمایش از 12 تیر از طریق پایگاهiranconcert  (ایران کنسرت) آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ذخیره بلیت تلفنی نیز با شماره‌های 88980721 و 09194346356 تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

داوران جشنواره «افرا» معرفی شدند

همزمان با آغاز اجراهای گروه‌های منتخب، گلاب آدینه، مریم کاظمی و هانا کامکار به‌عنوان داوران چهارمین دوره جشنواره «افرا» معرفی شدند.

|

نظرات کاربران