در حال بارگذاری ...

هفتمین همایش تئاتر جوان استان قزوین از اول مرداد ماه آغاز می‌شود

این همایش با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های آبیک، الوند، بوئین زهرا، تاکستان و قزوین در چهار بخش هنرجویی، تجربی، دانشجویی و میهمان برگزار خواهد شد.

هفتمین همایش تئاتر جوان استان قزوین با حضور 18 گروه نمایشی از شهرستان‌های تابعه از ابتدای مرداد ماه به مدت 45 شب در سالن کتابخانه علامه رفیعی برگزار می‌شود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی انجمن نمایش قزوین، این همایش با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های آبیک، الوند، بوئین زهرا، تاکستان و قزوین در چهار بخش هنرجویی، تجربی، دانشجویی و میهمان برگزار خواهد شد.
نمایش‌های پذیرفته شده همایش تئاتر جوان استان قزوین که از میان 40 نمایش انتخاب شده‌اند، عبارتند از نمایش‌های:”تک گویی در سه پرده” نوشته”یوجین اونیل” به کارگردانی”حسن حسامی” از قزوین،”پوف” نوشته لین نانتیج و کارگردانی آزاده کرم‌بخش از قزوین،”ناتمام” نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی مهدی افخمی از قزوین،”نمی‌دونم فردا چی میشه” نوشته تنسی ویلیامز و کارگردانی مرتضی رضائیان از قزوین،”دو زن دو مرد در آکواریوم” نوشته تادموسل و کارگردانی پویان اصغری از قزوین،”خاکساری اسپینوزا” نوشته دونالد ریتمن و کارگردانی میثم گودرزی از قزوین،”تفنگ‌های خانم کارا” نوشته برتولت برشت و کارگردانی منصوره صدیف از قزوین،”روزی از زندگی” نوشته محمد چرم‌شیر و کارگردانی اسماعیل باقی‌پور از قزوین،”سه شب با مادوکس” نوشته ماتئی ویسنی یک به کارگردانی حمیدرضا میرآخور از قزوین،”زخم ناسور” نوشته و کار میثم رحمنی از تاکستان،”شور شیرین” نوشته محمد عارف و کارگردانی مجید رحمنی از تاکستان،”شهرزاد” نوشته امیر دژاکام و کارگردانی عباس عطاپور از الوند،”ابر در فنجان” نوشته محمد چرم‌شیر به کارگردانی قادر رحمتی از الوند،”گند مزار دور” نوشته رسول یونان و کارگردانی مهران محمدی از آبیک،”دیونه” نوشته مهدی صفارنژاد و کارگردانی هاجر سامه از بوئین زهرا،”میثم تمار” نوشته سعید شهرتاش و کارگردانی حمید خراسانی و نمایش”در رستوران” نوشته موریس بارید و کارگردانی حمید شفیعی.
گفتنی است، نمایش”فقط یک نور تخت” پس از 10 شب اجرا در تالار علامه رفیعی قزوین به کار خود پایان داد.
این نمایش نوشته یوسف فخرایی و کارگردانی حمیدرضا میرآخور است که در هفتمین همایش تئاتر جوان استان قزوین نیز در تالار علامه رفیعی اجرا خواهد شد. در این نمایش کیوان حبیبی، حمیدرضا میرآخور و آذر متفکر ایفای نقش دارند و سعید بهرامی آهنگساز و مجید کاظمی طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.
لازم به ذکر است، انجمن نمایش قزوین به زودی نشریه داخلی با هدف اطلاع رسانی، آموزش‌های مکاتبه‌ای، چاپ نمایشنامه‌های نویسندگان جوان، مقالات آموزشی و پژوهشی منتشر خواهد کرد.