در حال بارگذاری ...
ندا هنگامی در گفت و گو با ایران تئاتر مطرح کرد:

مکبث، نیمروز اسکاتلند را  روی صحنه می برم

ندا هنگامی گفت: نزدیک به یکسال است که مشغول تمرین نمایش مکبث، نیمروز اسکاتلند هستیم و بزودی آن را روی صحنه خواهیم برد.

هنگامی به ایران تئاتر گفت: این نمایش را با تعدادی از هنرجویانم و دانشجویان تئاتر اجرا خواهیم کرد. یک پروسه تمرین یکساله داشتیم و این بازیگران جوان تمرینات بیان وبدن داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه مایل است با این نمایش در جشنواره تئاتر فجر شرکت کند، خاطر نشان کرد: مکبث، نیمروز اسکاتلند 21 بازیگر دارد و بیشتر آنها برای اولین بار است که روی صحنه می روند و البته دوره های اموزشی بازیگری دیده اند.

 

این کارگردان افزود: می توانم این نوید را بدهم که نمایش مکبث، نیمروز اسکاتلند بازیگران درخشانی را به عرصه تئاتر معرفی خواهد کرد.

 

هنگامی درباره متن نمایشنامه گفت: این اثر برداشتی از مکبث است اما کا متفاوتی است و نه می توان گفت که مکبث شکسپیر هست و نه می توان گفت که مکبث شکسپیر نیست.

 

وی تصریح کرد: این روزها در مراحل پایانی تمرین با نور و موسیقی و صدا هستیم و در سالن ارغنون تمرین می کنیم. طی یکی دو هفته آینده مشخص می شود که از بین سالن های سایه تئاتر شهر، سالن حافظ و مسعودیه، کدام محل به اجرای نمایش ما تعلق می گیرد.

 

طراحی و کارگردانی و طراحی لباس این نمایش را ندا هنگامی انجام می دهد. رضا گوران نویسنده مونولوگ های متن است. مدیر تولدی این نمایش محمد قدس است. رها جهانشاهی دستیار کارگردان نمایش است و آهنگساز یاثر را فرید یوسفی بر عهده دارد. 




نظرات کاربران