در حال بارگذاری ...
هم‌زمان با عید سعید فطر

سفر تابستانی تریلی سیار تئاتر کانون به چهار استان

تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آغاز سفر تابستانی خود روز ۱۵ تیر تهران را به مقصد کرمانشاه ترک خواهد کرد.

 به گزارش دریافتی ایران تئاتر، در این سفر تابستانی کودکان و نوجوانان استان‌های کرمانشاه، کردستان، همدان و مرکزی هر یک به مدت پنج روز میزبان تریلی سیار تئاتر کانون خواهند بود تا به تماشای نمایش «مترسک خودت باش» بنشینند.

 

نمایش «مترسک خودت باش» به کارگردانی و نویسندگی امیرمشهدی عباس با شیوه تلفیق زنده و عروسکی با بازیگری بهناز مهدی‌خواه و حمیدرضا حسینعلی اجرا می‌شود.

 

 بر اساس این گزارش در سفر استانی تریلی سیار نمایش کانون به این منطقه از کشور، از 16 تا 20 تیر این نمایش در شهرهای مختلف استان کرمانشاه اجرا خواهد شد و در ادامه از 22 تا 26 تیر گروه نمایشی همراه تریلی مهمان کودکان و نوجوانان شهرهای استان کردستان می‌شوند.

 

هم‌چنین این امکان فرهنگی از روز 27 تیر کردستان را به مقصد همدان ترک خواهد کرد تا از روز 28 تیر تا اول مرداد  شادی و لبخند را بر لبان کودکان و نوجوانان مناطق و شهرهای مختلف این استان بنشاند.

 

در همین‌حال استان مرکزی مقصد پایانی این سفر تریلی سیار است که کودکان و نوجوانان مناطق مختلف این استان نیز در روزهای 3 تا 7 مرداد میزبان گروه نمایش «مترسک خودت باش» خواهند بود.

 

در عین حال دور دوم سفر تابستانی تریلی سیار تئاتر کانون نیز به استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، قزوین و البرز خواهد بود.




نظرات کاربران