در حال بارگذاری ...

بیش از 28 هزار نفر از نمایش‌های مجموعه تئاتر شهر دیدن کردند

نمایش "از خاک تا افلاک" به کارگردانی محمود فرهنگ که از دوم خردادماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده بود، سرانجام با ۴۳ اجرا و مجموع ۲۳ هزار و ۷۹۶ نفر تماشاگر به کار خود پایان داد.

آمار تماشاگران نمایش‌های روی صحنه در مجموعه تئاترشهر اعلام شد.
به گزارش سایت ایران تئاتر از واحد اطلاع‌رسانی مجموعه تئاترشهر، نمایش "از خاک تا افلاک" به کارگردانی محمود فرهنگ که از دوم خردادماه اجرای خود را در تالار اصلی آغاز کرده بود، سرانجام با 43 اجرا و مجموع 23 هزار و 796 نفر تماشاگر به کار خود پایان داد.
نمایش "همسایه‌ها" نوشته و کار داود دانشور نیز که از اول تیرماه در تالار چهارسو روی صحنه رفته تاکنون با 18 اجرا 714 تماشاگر داشته و این در حالی است که در همین تالار نمایش "موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن" به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی هم که از اول تیرماه روی صحنه رفته تاکنون با 18 اجرا میزبان یک هزار و 737 تماشاگر بوده است.
در تالار قشقایی نیز نمایش "حریر سرخ صنوبر" به کارگردانی شکرخدا گودرزی از 13 تیرماه روی صحنه رفته و با 10 اجرا توانسته میزبان 403 تماشاگر باشد.
"ددالوس و ایکاروس" عنوان نمایشی به کارگردانی همایون غنی‌زاده است که از 15 تیرماه در تالار سایه روی صحنه رفته و توانسته تاکنون با 18 اجرا 332 تماشاگر داشته باشد. در همین تالار نمایش دیگری با نام "وزیر خان لنکران" به کارگردانی بنفشه توانایی از 11 تیرماه روی صحنه رفته که تاکنون با 12 اجرا میزبان 841 تماشاگر بوده است.
نمایش "اولئانا" به کارگردانی علی‌اکبر علیزاد نیز که از 18 تیرماه روی صحنه رفته تاکنون با 6 اجرا پذیرای 244 تماشاگر بوده است.
گفتنی است از دوم خرداد تا 23 تیرماه 28 هزار و 374 تماشاگر از نمایش‌ها دیدن کرده‌اند.