در حال بارگذاری ...
برای اجرا در تالار حافظ

پیشفروش بلیت نمایش «مستاجر» آغاز شد

صفحه بلیت‌فروشی نمایش «مستأجر» در سایت تیوال برای علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی فعال شد و مخاطبانی که تمایل به پیش‌خرید اینترنتی بلیت دارند، می‌توانند از طریق نشانی www.tiwall.com/theater/mostajer-aminian اقدام به تهیه بلیت بکنند.

به گزارش دریافتی ایران تئاتر، نمایش «مستاجر» به نویسندگی و کارگردانی ستاره امینیان و تهیه‌کنندگی نورالدین حیدری‌ماهر از روز 21 تیرماه در تالار حافظ اجراهای خود را آغاز می‌کند و تا 16 مردادماه ادامه خواهد داشت. این نمایش،که با همکاری کمپانی فرانسوی «رفورمانس» تهیه و تولید شده، در روز آغازین خود، با حضور «فرانسوا سنمو»، سفیر فرانسه در ایران افتتاح می‌شود.

 

در خلاصه داستان نمایش مستاجر آمده: فردی به نام «ترلکوفسکی» وارد آپارتمانی می‌شود که مستأجر قبلی آن، زنی به نام «سیمون شول»، خود را از پنجره خانه به بیرون پرت کرده است.

 

امینیان نمایشنامه «مستأجر» را بر اساس رمانی به همین نام اثر نویسنده فرانسوی «رولان توپور»، و «یادداشت‌های زیرزمینی» داستایوفسکی نوشته است. او پیش از این، نمایش عروسکی «ای‌وای‌های» را اجرا کرده بود.

 

مرتضی اسماعیل‌کاشی، افشین غفاریان، سارا علیا، منا شریفی، سمیرا طلوعی، برنا اعتمادی، سعید اویسی و رحیم نوروزی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 

علاقه‌مندان به تماشای نمایش «مستاجر»، برای کسب اطلاعات بیش‌تر و رزرو بلیت می‌توانند به نشانی اینترنتی www.tiwall.com/theater/mostajer-aminian مراجعه فرمایند.




نظرات کاربران