در حال بارگذاری ...

از 29 تیر ماه در تالار اصلی”سلامان و ابسال” روی صحنه می‌رود

در این نمایش که برداشتی آزاد از مثنوی تمثیلی اثر نورالدین عبدالرحمان جامی است. عباس شادروان، محمد ساربان، امیریل ارجمند، لیلا موسوی، ندا وفایی، بهروز پورگرجی، حسن بذرا، کیمیا موسوی، ساناز سنجرانی، سعید اسفندیاری و بیش از ۳۰ نفر دیگر به عنوان بازیگر حضور دارند.

”سلامان و ابسال” عنوان نمایشی نوشته و کار مهدی شمسایی است که از 29 تیر ماه در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
به گزارش سایت ایران تئاتر از واحد اطلاع رسانی مجموعه تئاترشهر، در این نمایش که برداشتی آزاد از مثنوی تمثیلی اثر نورالدین عبدالرحمان جامی است. عباس شادروان، محمد ساربان، امیریل ارجمند، لیلا موسوی، ندا وفایی، بهروز پورگرجی، حسن بذرا، کیمیا موسوی، ساناز سنجرانی، سعید اسفندیاری و بیش از 30 نفر دیگر به عنوان بازیگر حضور دارند. ضمن آن که صدرالدین شجره به عنوان دراماتورژ، منیره ملکی به عنوان طراح صحنه و لباس، سعید حیدری به عنوان طراح حرکات رزمی، ونداد مساح‌زاده به عنوان آهنگساز، محسن حسینی به عنوان طراح قطعه عاشق سوزان و بوستان کردوان به عنوان طراح قطعه محفل عشاق در این اثر نمایشی حضور دارند.
این نمایش از تاریخ یاد شده و از ساعت 30/19 در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.
در خلاصه داستان این نمایش چنین آمده است: سلامان و ابسال قصه سرزمینی است که هر کسی عاشق می‌شود محکوم به سوختن در عاشق است.