در حال بارگذاری ...
در تئاتر سه خواهر اتفاق افتاد

قطع همکاری قریبیان و گروه این نمایش

طی دوماه اخیر اخباری از مقدمات نمایش سه خواهر به کارگردانی حمید امجد، نویسنده و کارگردان تئاتر. منتشر شد  که چندی قبل نام سام قریبیان هم به عنوان یکی از بازیگران این نمایش رسانه یی شد،اما قریبیان با یادداشتی کوتاه قطع همکاری خود را با این گروه پس از دوماه تمرین فشرده اعلام کرد.

 

"به تازگی در خبرها آمده بود که من به عنوان آخرین بازیگر به مجموعه بازیگران تئاتر سه خواهر و دیگران کارِ کارگردان و نویسنده خوب کشورمان آقای حمید امجد پیوسته ام. هرچند این خبر به تازگی منتشر شده، ولی شخص من از نیمه اردیبهشت ماه مشغول تمرین این نمایش در کنار سایر دوستان بوده ام.

 

ولی با کمال تاسف اعلام میکنم با توجه به مجموعه ای از شرایط به وجود آمده؛ به لحاظ حرفه ای، شغلی و تفاوت دیدگاه  در روند کار، از ادامه همکاری خود با این گروه خوب و دوست داشتنی معذور هستم و در نتیجه در این کار به عنوان بازیگر حضور نخواهم داشت. آرزوی موفقیت دارم برای تک تک اعضای این گروه؛ به ویژه برای شخص آقای امجد که پس از ١٣سال دوری از کار تئاتر، متن جدیدی را به روی صحنه می برند."

 

ببوی قهوه و بلال و کباب ، یک کلیک کوچولو ،نگاهمان می کنند، تئاترهایی هستند که قریبیان در آنها ایفای نقش کرده است.

 

سام قریبیان فیلمنامه نویس، بازیگر و کارگردان است و سریال علیجناب با نویسندگی و کارگردانی وی قرار است بزودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. 

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند
گفت‌وگو با نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر»

کلاژهایی که در ذهن مخاطب، داستان روایت می‌کند

نگین ضیایی، کارگردان نمایش «سه خواهر» که در تالار مولوی روی صحنه خواهد رفت، می‌گوید این نمایشنامه و اجرا بر اساس ایده کلاژ و نقاشی شکل‌ گرفته و تکنیکی مؤثر در نمایش «سه خواهر» است و در طول نمایش انگار کلاژی را می‌بینیم که در ذهن مخاطب داستانی را روایت می‌کند.

|

نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی
نگاهی به نمایش «فین جین»

گره‌گاهی کلیدی از مواجهه‌ چالش‌آفرین کلیشه‌های آرمانی‌شده از امری تاریخی

حمید امجد: نمایشِ «فین جین» در میان دوقطبی نمایش‌های اصطلاحاً «سطحی» یکسره عامه‌پسند و نمایش‌های ظاهراً عمیق که قرار است به‌ضرب فلسفه یا سیاست یا وانمود به آن‌ها؛ یا هرچیزِ دیگری ...

|

نظرات کاربران