در حال بارگذاری ...

جواد ذوالفقاری خبر داد:بازبینان بخش‌های مختلف جشنواره عروسکی معرفی شدند

بازبینی آثار نمایشی ایرانی در سه بخش تهران، شهرستان و آثار نمایش خیابانی انجام می‌شود. در بخش بازبینی آثار نمایش عروسکی تهرانی هنگامه مفید، بهرام شاه‌محمدلو، ماندانا کریمی و در بخش شهرستانی سهیلا احدی‌فرد، یدالله وفاداری و کریم سعیدیان به عنوان بازبین حضور دارند. در بخش آثار نمایش عروسکی خیابانی نیز عیسی یوسفی‌پور، مجتبی کاظمی و علی ابوالخیریان کار بازبینی را انجام می‌دهند.

بازبینان نمایش‌های شرکت کننده در یازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک معرفی شدند.
جواد ذوالفقاری قائم مقام دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک، با اعلام این خبر در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، گفت:«بازبینی آثار نمایشی ایرانی در سه بخش تهران، شهرستان و آثار نمایش خیابانی انجام می‌شود. در بخش بازبینی آثار نمایش عروسکی تهرانی هنگامه مفید، بهرام شاه‌محمدلو، ماندانا کریمی و در بخش شهرستانی سهیلا احدی‌فرد، یدالله وفاداری و کریم سعیدیان به عنوان بازبین حضور دارند. در بخش آثار نمایش عروسکی خیابانی نیز عیسی یوسفی‌پور، مجتبی کاظمی و علی ابوالخیریان کار بازبینی را انجام می‌دهند.»
وی در ادامه افزود:«آثار شرکت کننده در این جشنواره از هفتم مرداد ماه به مدت یک هفته در اداره تئاتر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه تهران مورد بازبینی قرار می‌گیرند و از 12 تا 18 شهریور ماه که جشنواره برگزار می‌شود در تالار وحدت، مجموعه تئاترشهر و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا خواهندداشت.»
ذوالفقاری در خصوص بخش پژوهش جشنواره تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک اظهار کرد:«درخواست‌های زیادی برای چاپ کتاب در این جشنواره وجود داشته اما دو کتاب تحت عناوین”نمایش عروسکی در هند” نوشته هومن بابک و”ماه پیشانی” نوشته مرضیه محبوب در نظر گرفته شده که توسط انتشارات نمایش تا آغاز جشنواره به چاپ برسند.»
دبیر جشنواره تئاتر عروسکی تهران ـ مبارک در پایان خاطر نشان کرد:«برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره است که توسط اساتید نمایش عروسکی همزمان با جشنواره برگزار خواهند شد.»